Міжнародна асоціація розробників представила план для керівників компаній, який допоможе зупинити масові звільнення в геймдеві

Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) «закликала до дій» керівників геймдев-компаній, щоб зупинити звільнення. Організація представила план з шести пунктів, який повинен допомогти виправити ситуацію в індустрії.

«Цього року скорочення торкнулися понад 8700 розробників ігор. Серйозність цієї ситуації та її вплив на індустрію неможливо переоцінити. Розробники мають законне занепокоєння щодо стабільності своєї кар’єри та індустрії в цілому. Талановиті люди, особливо з історично маргіналізованих спільнот, можуть шукати можливості за межами ігрової індустрії через нестабільність, що призводить до прогалин у навичках та недостатньої представленості різних демографічних груп», — сказано в публікації на офіційному сайті асоціації.

IGDA наголосила, що керівники «повинні» здійснити кроки, рекомендовані організацією. Нижче приведений повний список порад.

  • Робити короткострокові та довгострокові прогнози щодо позиції компанії в індустрії з розумінням, що після періодів швидкого зростання починається стагнація або навіть падіння.
  • Звести до мінімуму скорочення персоналу. Масштабні звільнення допомагають лише в коротких рамках. А паралельно вони псують моральний стан команди й дорого обходяться пізніше, коли виникає потреба розширити колектив та навчити нових фахівців.
  • Якщо можливо, зменшити ризики коливання чисельності розробників шляхом створення декількох ігор. Таким чином вдасться розподілити ризики та перекидати фахівців на інший проєкт, коли вони завершили свої задачі на поточному.
  • Підтримувати прозору комунікацію з командою, розв’язувати проблеми з добробутом працівників за гарантіями зайнятості, коли вони виникають.
  • Реалізовувати ініціативи з різноманіття, щоб забезпечити наявність різних талантів.
  • Надавати достатню підтримку звільненим працівникам.

Окремо IGDA виклала список різноманітних ресурсів, які займаються підтримкою скорочених геймдев-спеціалістам.

Нагадаємо, Міжнародна асоціація розробників ігор — це некомерційна організація, заснована у 1994 році. Її місія полягає в тому, щоб «підтримувати та розширювати можливості розробників ігор по всьому світу у досягненні повноцінної та стабільної кар’єри».

На тему звільнень ми нещодавно випустили матеріал з думками CEO та досвідчених розробників. Вони розповіли, скільки ще триватимуть скорочення, та чому в геймдеві виникла криза.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

1. Заборонити паблік трейд компані
2. Посадити мясників.

Підписатись на коментарі