Міжнародна асоціація розробників представила план для керівників компаній, який допоможе зупинити масові звільнення в геймдеві
Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) «закликала до дій» керівників геймдев-компаній, щоб зупинити звільнення. Організація представила план з шести пунктів, який повинен допомогти виправити ситуацію в індустрії.
«Цього року скорочення торкнулися понад 8700 розробників ігор. Серйозність цієї ситуації та її вплив на індустрію неможливо переоцінити. Розробники мають законне занепокоєння щодо стабільності своєї кар’єри та індустрії в цілому. Талановиті люди, особливо з історично маргіналізованих спільнот, можуть шукати можливості за межами ігрової індустрії через нестабільність, що призводить до прогалин у навичках та недостатньої представленості різних демографічних груп», — сказано в публікації на офіційному сайті асоціації.
IGDA наголосила, що керівники «повинні» здійснити кроки, рекомендовані організацією. Нижче приведений повний список порад.
- Робити короткострокові та довгострокові прогнози щодо позиції компанії в індустрії з розумінням, що після періодів швидкого зростання починається стагнація або навіть падіння.
- Звести до мінімуму скорочення персоналу. Масштабні звільнення допомагають лише в коротких рамках. А паралельно вони псують моральний стан команди й дорого обходяться пізніше, коли виникає потреба розширити колектив та навчити нових фахівців.
- Якщо можливо, зменшити ризики коливання чисельності розробників шляхом створення декількох ігор. Таким чином вдасться розподілити ризики та перекидати фахівців на інший проєкт, коли вони завершили свої задачі на поточному.
- Підтримувати прозору комунікацію з командою, розв’язувати проблеми з добробутом працівників за гарантіями зайнятості, коли вони виникають.
- Реалізовувати ініціативи з різноманіття, щоб забезпечити наявність різних талантів.
- Надавати достатню підтримку звільненим працівникам.
Окремо IGDA виклала список різноманітних ресурсів, які займаються підтримкою скорочених геймдев-спеціалістам.
Нагадаємо, Міжнародна асоціація розробників ігор — це некомерційна організація, заснована у 1994 році. Її місія полягає в тому, щоб «підтримувати та розширювати можливості розробників ігор по всьому світу у досягненні повноцінної та стабільної кар’єри».
На тему звільнень ми нещодавно випустили матеріал з думками CEO та досвідчених розробників. Вони розповіли, скільки ще триватимуть скорочення, та чому в геймдеві виникла криза.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів