Художник створив надреалістичну сцену покинутого приміщення, яка відсилає до японських горорів

DeaVenom — професійний відеоредактор і художник, який нещодавно представив цікавий персональний проєкт. Він продемонстрував дуже реалістичне 3D-середовище, яке важко відрізнити від фото з телефону.

Свою роботу автор опублікував на форумі Reddit. За словами DeaVenom, 3D-рендеринг створювався за допомогою Blender і Lightroom. Сцена демонструє покинуте брудне приміщення з високою стелею, дерев’яними лавками та сміттям на підлозі. Середовище нагадує фрагмент з японських горорів, наприклад, нещодавнього Silent Hill: The Short Message.

«Я хотів досягти дійсно природного вигляду, який мають камери дешевих телефонів, тому я ввімкнув шумозаглушення і зменшення кольорового шуму в Lightroom, і це дійсно добре продає його. Я також хотів, щоб це виглядало так, ніби телефон накручує тіні, тому я збільшив тіні та зробив темні ділянки чіткішими», — розповів автор.

У гілці форуму, присвяченій Blender, існує правило: кожне реалістичне 3D-середовище потребує підтвердження. Роботу дозволяється публікувати лише за умови демонстрації проміжних етапів. Тому DeaVenom також виклав ще не оброблену сцену.




Нагадаємо, раніше ми писали, як Аліреза Фаттахі, Cinematic Animation Director, створив дуже реалістичну сцену ведення бойових дій на Unreal Engine 5. За основу він взяв моделі від українського художника.

А до цього у нас вийшов матеріал про стилізовану версію леді Марії з Bloodborne. 3D Character Artist частково переосмислив образ культової героїні.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі