Hogwarts Legacy працює краще на PlayStation 5, ніж на Xbox Series X, — Digital Foundry

Фахівці з Digital Foundry опублікували відео, в якому детально розібрали технічний стан Hogwarts Legacy на PlayStation 5 та Xbox Series. Загалом оглядач Річард Лідбеттер лишився задоволений візуальною складовою гри, деталізацію навколишнього світу та текстурами.

Він зазначив, що гра особливо вражає вдень. Втім, вночі картинка стає більш «пласкою». Також фахівець похвалив деталізацію персонажів, назвавши їх реалістичними, навіть попри дещо непропорційну стилізацію Hogwarts Legacy. У деяких місцях Лідбеттер знайшов «мерехтіння» текстур та «брудні» ефекти від Ambient Occlusion. Окрім того, представник Digital Foundry розкритикував слабку реалізацію трасування променів.

Що ж стосується консолей, то Xbox Series X у режимі «Продуктивність» (1440p та 60 fps) не завжди витримує стабільні 60 кадрів на секунду — в деяких моментах помітні статтери, а показник fps падає до 48-57. У режимі «Графіка» (4K та 30 fps) Hogwarts Legacy в середньому працює у 1728p та майже постійно підтримує стабільні 30 кадрів на секунду. Режим «Графіка з трасуванням променів» (1440p та 30 fps) гра страждає від частого падіння частоти кадрів, яка іноді знижується до позначки у 23 fps. При цьому графіка майже не змінюється, а для води в озерах взагалі використовується технологія SSR. Нарешті у режимі «Збалансований» (4K та 40 fps) роздільна здатність нижче за 1728p, через що частота кадрів становить приблизно 37-40 fps.

Що ж стосується PlayStation 5, то у режимі «Продуктивності» Hogwarts Legacy практично завжди тримає стабільні 60 fps в усіх локаціях. Просідання трапляються дуже рідко та не перевищують 1-2 кадри на секунду. Також консоль Sony краще показує себе в інших режимах. У режимі «Продуктивність з фреймрейтом» PS5 показує приблизно той же результат, що і Xbox Series X. Втім, навіть при цьому частота кадрів залишається стабільнішою, ніж у консолі від Microsoft, а «стрибки» fps спостерігаються не так часто.

Своєю чергою Xbox Series S має тільки три режими: «Продуктивність» (792p при 60 fps), «Якість» (1080p при 30 fps) та «Збалансований (приблизно 1080p при 40 fps). Кожен з них працює стабільніше, ніж на Series X, «просадки» fps трапляються набагато рідше, а статтерів практично немає. Хоча Лідбеттер наголошує — у версії для Series S з’являються додаткові екрани завантаження при переході між локаціями.

Підсумовуючи, фахівець Digital Foundry зазначив, Avalanche Software вдалося створити деталізований світ. Він сподівається, що розробники виправлять проблеми на Xbox Series X, тому що в порівнянні з нею гра на PS5 «виглядає ідеальною» в плані технічної складової.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А ще вони зробили огляд атомік фарт.

Підписатись на коментарі