Sound Designer із PlayStation розповів, як використав звук серцебиття своєї ще не народженої доньки для God of War Ragnarök

Звукові дизайнери дуже часто записують нестандартні звуки, щоб потім використати їх в іграх. Про один з таких випадків розповів Алекс Превіті, Senior Sound Designer у PlayStation. При роботі над God of War Ragnarök він використав звук серцебиття своєї доньки, яка на той момент ще знаходилася в утробі матері.

У проєкті Santa Monica Studio є епізод, де Кратос та Атрей потрапляють на локацію під назвою Spark of the World («Глибока безодня»). У цьому регіоні грає незвична мелодія, через яку пробивається звук серцебиття. Саме його Превіті записав завдяки своїй дочці.

«Це один з моїх улюблених звуків, які я створив для гри! Звук серцебиття — це насправді серцебиття моєї доньки, коли вона була ще в утробі матері — я записав його через 3,5-мм вихід дитячого доплера. Довші тональні елементи — з розминки дитячого хору в гімназії», — написав Превіті.

Звуковий дизайнер в окремому пості виклав згадані звуки у двох версіях: до та після обробки. Завдяки цьому стає більш зрозуміло, як створювався супровід для локації Spark of the World.

Нагадаємо, God of War Ragnarök вийшла 9 листопада 2022 року на PlayStation 4 та 5. Проєкт завершив скандинавську сагу пригод Кратоса та Атрея.

А ми раніше робили детальний огляд попередньої частини God of War за кадром. Завдяки злому камери нам вдалося відшукати багато хитрощів, якими скористалися розробники.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі