Sound Designer із PlayStation розповів, як використав звук серцебиття своєї ще не народженої доньки для God of War Ragnarök
Звукові дизайнери дуже часто записують нестандартні звуки, щоб потім використати їх в іграх. Про один з таких випадків розповів Алекс Превіті, Senior Sound Designer у PlayStation. При роботі над God of War Ragnarök він використав звук серцебиття своєї доньки, яка на той момент ще знаходилася в утробі матері.
У проєкті Santa Monica Studio є епізод, де Кратос та Атрей потрапляють на локацію під назвою Spark of the World («Глибока безодня»). У цьому регіоні грає незвична мелодія, через яку пробивається звук серцебиття. Саме його Превіті записав завдяки своїй дочці.
«Це один з моїх улюблених звуків, які я створив для гри! Звук серцебиття — це насправді серцебиття моєї доньки, коли вона була ще в утробі матері — я записав його через
3,5-мм вихід дитячого доплера. Довші тональні елементи — з розминки дитячого хору в гімназії», — написав Превіті.
Звуковий дизайнер в окремому пості виклав згадані звуки у двох версіях: до та після обробки. Завдяки цьому стає більш зрозуміло, як створювався супровід для локації Spark of the World.
Нагадаємо, God of War Ragnarök вийшла 9 листопада 2022 року на PlayStation 4 та 5. Проєкт завершив скандинавську сагу пригод Кратоса та Атрея.
А ми раніше робили детальний огляд попередньої частини God of War за кадром. Завдяки злому камери нам вдалося відшукати багато хитрощів, якими скористалися розробники.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів