Гравці Halo Infinite з’ясували, чому мультиплеєр гри використовує забагато трафіку

Гравці Halo Infinite з’ясували, що на її мультиплеєр за одну гру потрібно отримати щонайменш 311 Мб трафіку. При чому для процесу гри потрібно лише 11 Мб — решту потребує баг при виході до головного меню після гри.

В ігровій спільноті ситуацію, коли мережевій грі потрібно стільки трафіку, називають критичною та нагадують, що не у всіх гравців є безлімітний тариф. На їхню думку, на тарифах з обмеженнями в 100 ГБ або 200 ГБ трафіку на місяць гравці не зможуть дозволити витрачати 300 МБ на раунд — у них є ще інший розважальний контент, який фактично через мережевий режим у Halo може бути недоступний. щонайменш

Інші користувачі Halo Infinite пропонують розробникам компенсувати свої витрати на гру, бо вона стає «буквально не грабельною з фінансової точки зору».

Своєю чергою розробники 343 Industries повідомили, що вони в курсі ситуації, хоча й не вважають її критичною. Вони пообіцяли виправити помилку в серпневому патчі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі