130 співробітників GSC Game World лишилися в Україні. 200 — переїхали до Праги

Марія Григорович, виконавча продюсерка GSC Game World, розповіла виданню Wired про роботу студії під час повномасштабної війни та релокацію співробітників за кордон. Зокрема підтвердила, що більшість команди зараз працює у Празі.

«130 співробітників все ще перебувають в Україні (деякі з них захищають свою країну на передовій), 200 переїхали до Праги, де зараз основна штаб-квартира GSC», — зазначила вона.

До слова, Wired описує Україну як дім для понад 200 000 програмістів та інженерів, а також «притулок для технологічного сектору, що генерує мільярди доларів доходу».

Перед повномасштабним вторгненням, коли інші країни почали відкликати свої послів з Києва, GSC запропонувала перевести частину своїх співробітників до Ужгорода. Двісті спеціалістів та їхні родини погодилися на це, частина поїхала до сусіднього Будапешта.

«Усю зиму в офісі GSC були екстрені автобуси з водіями, готовими їхати. План евакуації з усіма термінами та місцями зустрічі також був готовий: працівники знали про свої обов’язки в разі чого», — розповіла Григорович.


Загалом GSC потрібно було евакуювати 500 осіб: співробітників компанії та членів сімей. Згодом компанія організувала офіс у Празі, куди переїхали спеціалісти з Будапешта.

«Сталося багато божевільних речей — можна хоч книгу написати. Коли ми попросили про допомогу з перетином кордону в одного з наших іноземних партнерів — маючи на увазі переважно транспорт і логістику, — нам запропонували список високонавченого озброєного персоналу з приватних охоронних компаній. Можливо, ми невдало сформулювали прохання, але такий рівень залученості насправді нас дуже зворушив і викликав нервовий сміх», — розповіла Григорович.

Створити офіс на новому місці було складно, тим більше що в Києві залишилася повністю обладнана студія для роботи з motion-capture. Але в жовтні підрозділ GSC Game World у Празі вже працював на повну потужність. Команда планує випустити S.T.A.L.K.E.R. 2 протягом 2023 року. Григорович зазначила, що після вторгнення проєкт став чимось більшим, ніж просто гра.

«Тепер це національний продукт, який має показати, що Україна є не лише надзвичайно ефективною та хороброю на полі бою, але й не менш цінною в сенсі культурної спадщини, яку світ має побачити», — додала вона.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
GSC запропонувала перевести частину своїх співробітників до Ужгорода. Двісті спеціалістів та їхні родини погодилися на це, частина поїхала до сусіднього Будапешта.

Тема виїзду за кордон після початку війни не розкрита. Яким чином з Ужгорода ці люди потрапили до Чехії?

попросили про допомогу з перетином кордону в одного з наших іноземних партнерів

Або малося на увазі що ті самі «партнери» допомогли?

На це була майже доба, зі сходу люди встигали доїхати до кордону і пройти його. А з ужгороду часу було ще більше.

Та ну, зі сходу було майже нереально. З Миколаєва знайомий їхав подекуди під 200, виїхав в 6 ранку, і не встиг (хоча він потім виїхав бо мав законне право). Всюди були затори. Кордон проходити по 15 годин.

Молодці, що так піклуватися про своїх робітників 💪

Чекаємо на сталкер 2 🤩

Підписатись на коментарі