Прев’ю Gran Turismo 7. Симуляція погоди, кафе для автоколекціонерів та понад 400 машин

Днями Sony провела закриту презентацію Gran Turismo 7, на якій геймдизайнер гри Кадзунорі Ямауті зі студії Polyphony Digital поділився подробицями прийдешнього автосимулятора. Ми відвідали івент і ділимося враженнями.

Всі відео і фото в публікації знято на PlayStation 5*

Цьогоріч серії Gran Turismo виповнюється 25 років. Це одна з культових франшиз, яка почала свій шлях ще на першій PlayStation. Попередня Gran Turismo Sport трохи розчарувала фанатів відсутністю режиму «Кар’єра», тож на свіжій GT7, яка вийде 4 березня на PS4 та PS5, лежить велика відповідальність. За словами Ямауті, Gran Turismo 7 має стати «найбільш амбітною і масштабною частиною серії».

Перш за все, сьома номерна частина повертається до своїх корінь. Разом з великою кількістю нового однокористувацького контета у GT7 повернуться й елементи попередніх частин. Зокрема, мапа світу, де гравці зможуть отримувати доступ до змагань, гаражу, місій, а також дилерських центрів.

Автосалонів у грі буде три. Перший продаватиме найкращі авто Європи, Азії та Сполучених Штатів, які були випущені до 2001 року. Інший підійде колекціонерам, бо в ньому продаватимуться легендарні машини, які мають історичну цінність.

А у третьому автосалоні продаватимуть вживане авто, в ремонт якого доведеться вкласти додаткові внутрішньоігрові гроші.

Також у новій Gran Turismo буде режим «Кафе». В ньому гравцям буде представлено меню місій та завдань для конкретних машин (усього 30 квестів). Після виконання завдань в «Кафе» гравці отримають порцію цікавої інформації про історію конкретного авто чи цілої марки. Також у «Кафе» час від часу будуть заходити промислові дизайнери, які ділитимуться спогадами про свої авто. Серед них буде, наприклад, дизайнер Mazda Том Мотано, а ще Фрімен Томас — дизайнер Audi TT, Dodge Charger, VW New Beetle тощо.

Таким чином розробники планують прищепити гравцям любов до автомобільної культури.

Авто, тюнінг та симуляція погоди

Загалом у Gran Turismo 7 буде 34 траси та понад 90 їх варіацій, а також 400 авто. Кожну машину можна буде покращити. Під час заміни деталей, гравці зможуть порівняти характеристики авто до та після тюнінгу. На додачу, гравці у гаражі зможуть навіть замінити масло та помити свою машину. Ця опція повернулась у GT7 з шостої частини.

Ще одна стара фіча, яка переїхала у нову гру — це нічне небо з реалістично розташованими зірками. Воно буде змінюватись в залежності від того, на якій трасі та країні світу проходить заїзд.

Також в Polyphony Digital створили симуляцію погоди, а також впливу дощу та вітру на авто гравця.

Тактильний зв’язок, музика та продуктивність

На PlayStation 5 у користувачів буде вибір між двома режимами — «Якості», з увімкненим рейтрейсингом, який забезпечив реалістичні тіні, віддзеркалення та освітлення, а також «Продуктивності», де гра працюватиме у 60 FPS.

GT7 також вийде і на PS4. Однак не варто чекати дива від пастген-версії. Навіть Кадзунорі Ямауті натякнув на різницю в продуктивності двох версій гри, зокрема помітною буде різниця у швидкості завантажень.

«На PS4 довше відбувається те, що триватиме лічені секунди на PS5», — зазначив геймдизайнер GT7 на закритій презентації.

Ще одна відмінність PS5-версії — це тактильний зв’язок завдяки покращеній вібрації в контролерах DualSense. За словами Кадзунорі Ямауті, гравці відчуватимуть різниці між поїздками на різних поверхнях та навіть різницю між натисканням педалі гальма в різних машинах. А 3D-звук зможе передати шум двигуна, краплі дощу та купу інших звуків.

Щодо музики, то GT7 буде 300 треків від 75 виконавців, серед яких є навіть диско-ремікси музики Джорджа Ґершвина. Розробники обіцяють навіть режим Music Rally, де гравцям треба буде підлаштовуватися під ритм музики під час заїздів.

Для тих, хто полюбляє красиві постери з авто, розробники реалізували непоганий фоторежим з великою кількістю налаштувань.

Загалом після презентації враження були суперечливі. З одного боку, гра просякнута любов’ю розробників до автомобільної культури. А з іншого, якихось рішучих змін не відчувається. Так, моделі машин дуже деталізовані, але ось оточення та графіка загалом не вражає. Однак, остаточний вердикт можна буде сказати вже після релізу.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі