Розробники «Ґолума» перепросили за невдалий реліз. Інші фахівці підтримали їх і розповіли про свої невдалі ігри
25 травня студія Daedalic Entertainment випустила гру The Lord of the Rings: Gollum — пригодницький екшн у всесвіті «Володаря Перснів», зосереджений на історії Ґолума. Реліз став провалом і отримав чи не найнижчі оцінки від критиків та гравців. Скажімо, на Metacritic у списку ігор цього року є 300 релізів — і «Ґолум» серед них останній з оцінкою 36 балів зі 100.
Наша редакція поставила грі 3 бали з 10 і детальніше розповіла про реліз та сумнівного видавця проєкту в огляді. Якщо коротко — гра має поламаний геймплей, нудний сюжет, вкрай застарілий вигляд та незадовільний технічний стан.
Daedalic тим часом опублікувала заяву, де перепросила за такий прикрий реліз, і пообіцяла випустити кілька патчів з виправленнями найближчим часом.
A few words from the " The Lord of the Rings: Gollum™ " team pic.twitter.com/adPamy5EjO
— The Lord of the Rings: Gollum (@GollumGame) May 26, 2023
Реакція спільноти
Гравці під цим твітом почали збирати колекцію з такими листами-вибаченнями від авторів інших проблемних релізів останніх років. Серед них: Forspoken, STAR WARS Jedi: Survivor, Halo Infinite, Red Fall та інші.
Thanks, added it to the collection pic.twitter.com/bH0VnAfscM
— Dolan Dark (@DolanDark) May 26, 2023
Натомість розробники з інших студій підтримали команду і поділилися власними історіями невдач на знак солідарності з командою Daedalic.
Наприклад, Денні Карлон з Sony Santa Monica розповів про власну гру з 32 балами на Metacritic та підкреслив, що усюди є позитивний бік:
«Ігри створювати важко. І незалежно від оцінки, у кожному проєкті є позитивні моменти й засвоєні уроки. Показую свою гру з найнижчими балами, адже я пишаюся часом, який провів за роботою з чудовими людьми у цій галузі. Деякі речі просто вам не під силу. Будьте добрими один до одного».
Games are hard to make. Regardless of the score, every project has positives/lessons learned.
— Dannie Carlone (@Corgiboltz) May 25, 2023
I display my «lowest score» game because I'm proud of the time I had working with some of my favorite people in this industry.
Some things are out of your hands. Be kind to each other. t.co/PNM0dlhqiR pic.twitter.com/G30l6wtRTf
«Найгіршою грою, над якою я працював, була Terminator: Salvation для PS3, Xbox360, ПК. Це дійсно було сміття, але все ж це було певним досягненням, тому що нам довелося зібрати його майже з нуля всього за 6 місяців через величезні проблеми на початку його розробки», — написав Material Artist Matthias Schmidt.
«Колись давно я багато чому навчився і гарно провів час з невеликою командою, намагаючись зробити щось цікаве для дітей. Ніхто не планує створювати погані ігри. Але ця справа важка!», — написав Tech Animator Aron Durkin.
«The Crew стала невдалою грою, але всі, з ким я працював, були чудовими, талановитими людьми. Іноді просто не все складається так, як ви очікуєте, і це нормально!
Розробка ігор це неймовірно важко, і я гарантую, що кожна відома людина в галузі працювала над деякими абсолютно провальними речами! Ніхто ніколи не прагне такого результату, і ви ДУЖЕ БАГАТО дізнаєтеся з цього досвіду», — зазначив Senior Designer Arran Seaton.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів