Розробники «Ґолума» перепросили за невдалий реліз. Інші фахівці підтримали їх і розповіли про свої невдалі ігри

25 травня студія Daedalic Entertainment випустила гру The Lord of the Rings: Gollum — пригодницький екшн у всесвіті «Володаря Перснів», зосереджений на історії Ґолума. Реліз став провалом і отримав чи не найнижчі оцінки від критиків та гравців. Скажімо, на Metacritic у списку ігор цього року є 300 релізів — і «Ґолум» серед них останній з оцінкою 36 балів зі 100.

Наша редакція поставила грі 3 бали з 10 і детальніше розповіла про реліз та сумнівного видавця проєкту в огляді. Якщо коротко — гра має поламаний геймплей, нудний сюжет, вкрай застарілий вигляд та незадовільний технічний стан.

Daedalic тим часом опублікувала заяву, де перепросила за такий прикрий реліз, і пообіцяла випустити кілька патчів з виправленнями найближчим часом.

Реакція спільноти

Гравці під цим твітом почали збирати колекцію з такими листами-вибаченнями від авторів інших проблемних релізів останніх років. Серед них: Forspoken, STAR WARS Jedi: Survivor, Halo Infinite, Red Fall та інші.


Натомість розробники з інших студій підтримали команду і поділилися власними історіями невдач на знак солідарності з командою Daedalic.

Наприклад, Денні Карлон з Sony Santa Monica розповів про власну гру з 32 балами на Metacritic та підкреслив, що усюди є позитивний бік:

«Ігри створювати важко. І незалежно від оцінки, у кожному проєкті є позитивні моменти й засвоєні уроки. Показую свою гру з найнижчими балами, адже я пишаюся часом, який провів за роботою з чудовими людьми у цій галузі. Деякі речі просто вам не під силу. Будьте добрими один до одного».


«Найгіршою грою, над якою я працював, була Terminator: Salvation для PS3, Xbox360, ПК. Це дійсно було сміття, але все ж це було певним досягненням, тому що нам довелося зібрати його майже з нуля всього за 6 місяців через величезні проблеми на початку його розробки», — написав Material Artist Matthias Schmidt.


«Колись давно я багато чому навчився і гарно провів час з невеликою командою, намагаючись зробити щось цікаве для дітей. Ніхто не планує створювати погані ігри. Але ця справа важка!», — написав Tech Animator Aron Durkin.


«The Crew стала невдалою грою, але всі, з ким я працював, були чудовими, талановитими людьми. Іноді просто не все складається так, як ви очікуєте, і це нормально!

Розробка ігор це неймовірно важко, і я гарантую, що кожна відома людина в галузі працювала над деякими абсолютно провальними речами! Ніхто ніколи не прагне такого результату, і ви ДУЖЕ БАГАТО дізнаєтеся з цього досвіду», — зазначив Senior Designer Arran Seaton.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Як у Подеревянського: хотіли обмануть, не получілось 😆

А давайте випустимо гру в такому стані, грошей на розробку більше немає. А 75% гравців не знають, як зробити рефанд. Він-він

(бонуси за вихід гри всі VP of Shaders, SVP Product Diversity Team та інші лодарі звісно отримали)

Теж про це подумав. Це настільки цинічна брехня, бридко читати їх відмазони. Хто як не девелопери знав, що гра гівно? Я шеф повар, зварив вам помиїв замість того що ви замовили, вибачте що не виправдав ваших очікувань, ось ваш чек.

ах ти ж! чому би назвав це помиями! ми так старалися!!! я туди навіть плюнув двічі! та у мене 20 років досвіду на кухні! ніколи такого не було! я не знав!!! це все менеджери!!!

Підписатись на коментарі