Команда Godot випустила версію 4.3, яка стала одним з наймасштабніших оновлень рушія

Команда рушія Godot випустила версію 4.3. Як зазначають розробники, це одне з найбільших оновлень — воно засноване на понад 3500 комітів від 500 учасників спільноти рушія.

Версія 4.3 пропонує користувачам нові ноди, перероблений візуальний редактор, покращений набір інструментів 2D тощо. Зокрема, нова версія має три нові ноди для інтерактивної музики. Вони забезпечують більшу гнучкість для багатошарових композицій і плавних переходів. Також стане корисною інтерполяція фізики, що генерує додаткові кадри між попередньою та поточною фізичними позиціями.

Став привабливішим також редактор візуальних шейдерів. Так, розробники покращили досвід роботи з великими складними графами. Окрім того, усі ноди тепер забарвлені відповідно до їх категорії, а кольори дають більший візуальний комфорт. З повним переліком нових функцій рушія можна ознайомитися за цим посиланням.

Нагадаємо, раніше у своєму блозі розробник Андрій Дорошенко розповів про свій досвід роботи над рушієм та чому з рештою відмовився від використання Godot.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі