Вийшла версія Godot 4.4. Розповідаємо про головні покращення рушія

Команда Godot випустила версію 4.4 свого рушія. Серед ключових нововведень: інтеграція Jolt Physics безпосередньо в сам рушій, підтримка Ubershader та інтерполяція 3D-фізики.

«Готуйтеся до безлічі покращень, які підвищують зручність використання в цьому оновленні. Швидше завантаження, зменшення затримок, оптимізація процесів — помітити всі вдосконалення, що працюють у фоновому режимі, займе трохи часу. Окрім цього, довгоочікувані функції комфорту, як-от вбудовані вікна гри та інтерактивне редагування безпосередньо під час гри, забезпечать більш інтуїтивний досвід, наближений до сучасного програмного забезпечення. Завдяки цьому перехід між програмами стане ще плавнішим», — йдеться у повідомленні розробників.

Читайте також

Серед основних покращень:

  • бібліотека Jolt Physics, яка раніше була розширенням Godot, тепер інтегрована безпосередньо в рушій;
  • додано підтримку редактора Android для пристроїв XR, щоб редагувати ігри в режимі віртуальної реальності. Наразі підтримуються гарнітури Quest 3, Quest 3S та Quest Pro;
  • з’явилася підтримка Ubershader (попередньо скомпільованих версій кожного шейдера з усіма функціями);
  • впроваджена опція інтерполяції 3D-фізики;
  • Godot на Linux тепер підтримує камеру пристрою;
  • підтримку скриптів .NET оновили до .NET 8.0;
  • впроваджені типізовані словники — це вплине на ядро рушія та GDScript.

Нагадаємо, що версія Godot 4.3 вийшла у серпні минулого року. Тоді команда рушія зазначила, що це було одне з найбільших оновлень — воно було засноване на понад 3500 комітах від 500 учасників спільноти рушія.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі