Вийшла версія Godot 4.4. Розповідаємо про головні покращення рушія
Команда Godot випустила версію 4.4 свого рушія. Серед ключових нововведень: інтеграція Jolt Physics безпосередньо в сам рушій, підтримка Ubershader та інтерполяція 3D-фізики.
«Готуйтеся до безлічі покращень, які підвищують зручність використання в цьому оновленні. Швидше завантаження, зменшення затримок, оптимізація процесів — помітити всі вдосконалення, що працюють у фоновому режимі, займе трохи часу. Окрім цього, довгоочікувані функції комфорту, як-от вбудовані вікна гри та інтерактивне редагування безпосередньо під час гри, забезпечать більш інтуїтивний досвід, наближений до сучасного програмного забезпечення. Завдяки цьому перехід між програмами стане ще плавнішим», — йдеться у повідомленні розробників.
Серед основних покращень:
- бібліотека Jolt Physics, яка раніше була розширенням Godot, тепер інтегрована безпосередньо в рушій;
- додано підтримку редактора Android для пристроїв XR, щоб редагувати ігри в режимі віртуальної реальності. Наразі підтримуються гарнітури Quest 3, Quest 3S та Quest Pro;
- з’явилася підтримка Ubershader (попередньо скомпільованих версій кожного шейдера з усіма функціями);
- впроваджена опція інтерполяції 3D-фізики;
- Godot на Linux тепер підтримує камеру пристрою;
- підтримку скриптів .NET оновили до .NET 8.0;
- впроваджені типізовані словники — це вплине на ядро рушія та GDScript.
Нагадаємо, що версія Godot 4.3 вийшла у серпні минулого року. Тоді команда рушія зазначила, що це було одне з найбільших оновлень — воно було засноване на понад 3500 комітах від 500 учасників спільноти рушія.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів