«Попри наші постійні зусилля, він так і не набув популярності»: Godot відмовляється від візуального скриптингу

Розробники рушія Godot відмовляються від інструменту Visual Scripting. Його видалять у версії Godot 4.0, що зараз на стадії розробки, перша бета-версія має вийти на початку осені.

«Майже п’ять років тому в Godot 3.0 з’явився візуальний скриптинг. Попри наші постійні зусилля, він так і не набув популярності, а нам так і не стало зрозуміло, як його вдосконалити. Тож у Godot 4.0 ми визнаємо, що наш попередній підхід був помилкою, і тому ми вирішили видалити візуальний скриптинг з рушія», — зазначили розробники.


З понад 5000 опитаних користувачів Godot більшість віддає перевагу GDScript, а Visual Script є основним інструментом для лише 0,5% респондентів. До того ж розробники кажуть, що візуальному скриптингу в Godot бракує високорівневих компонентів «з коробки», які б поставили його в один ряд з Unreal, Game Maker або Construct.

Автори рушія додають, що спільнота може далі розвивати цю функцію, якщо для цього знайдуться охочі. Також є варіант перетворити Visual Scripting на офіційне розширення GDExtension, але для цього теж потрібні добровольці зі спільноти.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті

  • AMD додала підтримку FSR в Unreal Engine 4 та GodotAMD додала підтримку FSR в Unreal Engine 4 та Godot

    Asya Harbuzova

    Для Unreal Engine 4 вийшов плагін FidelityFX Super Resolution, його вже можна завантажити безкоштовно і підвищити якість зображення у своїх іграх. Також підтримка FSR сьогодні з’явилась на Godot.

  • Вийшла бета-версія Godot 4.0Вийшла бета-версія Godot 4.0

    Asya Harbuzova

    Серед ключових оновлень — рендерер на основі Vulkan та новий рендерер OpenGL для старішого або слабшого обладнання. Команда вже зупинила розробку нових функцій й тепер буде оптимізувати Godot 4.0 (та просить спільноту долучатися).

  • Відбувся реліз розширення Rust для Godot 4Відбувся реліз розширення Rust для Godot 4

    Asya Harbuzova

    На GitHub виклали бібліотеку GDExtension для підтримки мови Rust у Godot 4. Проєкт ще розвивається і не є стабільним, але може бути цікавим для експериментів у новій версії рушія.



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Скоро в метаверсі будемо прогать в окулярах. Жаль. Треба було почекати пару років...

Підписатись на коментарі