«Попри наші постійні зусилля, він так і не набув популярності»: Godot відмовляється від візуального скриптингу
Розробники рушія Godot відмовляються від інструменту Visual Scripting. Його видалять у версії Godot 4.0, що зараз на стадії розробки, перша бета-версія має вийти на початку осені.
«Майже п’ять років тому в Godot 3.0 з’явився візуальний скриптинг. Попри наші постійні зусилля, він так і не набув популярності, а нам так і не стало зрозуміло, як його вдосконалити. Тож у Godot 4.0 ми визнаємо, що наш попередній підхід був помилкою, і тому ми вирішили видалити візуальний скриптинг з рушія», — зазначили розробники.
З понад 5000 опитаних користувачів Godot більшість віддає перевагу GDScript, а Visual Script є основним інструментом для лише 0,5% респондентів. До того ж розробники кажуть, що візуальному скриптингу в Godot бракує високорівневих компонентів «з коробки», які б поставили його в один ряд з Unreal, Game Maker або Construct.
Автори рушія додають, що спільнота може далі розвивати цю функцію, якщо для цього знайдуться охочі. Також є варіант перетворити Visual Scripting на офіційне розширення GDExtension, але для цього теж потрібні добровольці зі спільноти.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів