Фізика, LOD та ORM-матеріали. Вийшло масштабне оновлення Godot 3.6
Група ентузіастів випустила для Godot масштабне оновлення з нумерацією 3.6. Воно включає понад сотню різноманітних покращень, які стосуються багатьох аспектів рушія.
Ознайомитися з повним списком нововведень та змін можна на Github. Деякі з них доволі важливі для розробників, які користуються версією 3.х. Сюди відноситься інтерполяція 2D-фізики, ієрархічне відсіювання, злиття 3D-мешів, дискретний рівень деталізації, ORM-матеріали та ще багато іншого.
Тут варто відзначити, що основні зусилля спільноти Godot були зосереджені на версії 4.3. Щодо 3.6, то вона створювалася паралельно. Godot 3.х зараз чудово підходить для розробки ігор на відносно слабких системах завдяки стабільній кодовій базі. Основна увага в нових версіях цієї лінійки завжди приділяється зворотній сумісності, щоб користувачі не втратили доступ до вже наявних функцій.
Коротко про основні покращення в Godot 3.6
- 2D-інтерполяція фізики;
- Ієрархічне відсіювання у 2D;
- Посилене відсіювання тіней;
- Дискретний рівень деталізації (LOD);
- Злиття мешів;
- ORM-матеріали;
- Покращення продуктивності світлових зондів і спрямованих тіней;
- Оптимізація кешу вершин;
- Перегляд статистики вибраного мешу;
- Покращення фільтрів у док-станції SceneTree;
- Підтримка перетворення тексту в мову.
В Godot 3.6 реалізована сумісність з Godot 3.5.x, а всім користувачам попередньої версії рекомендується перейти на нову.
Нагадаємо, у серпні ми писали про реліз версії Godot 4.3. Це було наймасштабніше оновлення за всю історію рушія, а в його створені взяли участь 500 учасників спільноти.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів