«Врівноважений та важкий». Santa Monica Studio детально розповіла про дизайн Тюра для God of War: Ragnarök
На честь шестиріччя перезапуску God of War розробники з Santa Monica Studio опублікували серію постів, присвячених Тюру. Вони розповіли про дизайн персонажа та особливості його створення, які можна було відзначити у грі.
Інформацією поділилися на офіційному акаунті Twitter. Художники Santa Monica створювали щит та спис героя, опираючись на статую в його храмі на Озері Дев’яти у God of War. Тим часом аніматори спеціально зробили рухи Тюра та Кратоса схожими. Таким чином вони підкреслили їхнє спільне походження як богів війни.
«Врівноважений», «важкий» та «високий» — ключові слова, які ми використали, щоб забезпечити відповідність Тюра чотирьом бойовим стилям", — написали розробники.
У доповненні Valhalla до God of War: Ragnarök Кратосу потрібно перемогти персонажа. Дизайн битви натхненний першою сутичкою проти Бальдра з God of War. Це особливо помітно в епізоді, де персонажі зчіплюються руками.
Локацію для двобою створювали, надихаючись Олімпом та протистоянням із Зевсом в God of War III. А зброю Тюра наділили унікальним музичним акцентом, яка відсилає до регіону походження персонажа.
Нагадаємо, на початку січня Алекс Превіті, Senior Sound Designer у PlayStation розповів про звукове оформлення однієї з локацій. Для створення супроводу розробник записав серцебиття своєї ще не народженої доньки.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів