«Робота над мультиплеєром призупинена». Розробники Glory to the Heroes пояснили своє рішення щодо гри

Розробники шутера про російсько-українську війну Glory to the Heroes пояснили своє рішення, опубліковане минулого тижня. У ньому йшлося про те, що команда SpaceDev Games не видалятиме можливість багатокористувацької гри, але спочатку сфокусується на сюжетній кампанії, яка «передаватиме контекст гри».

Зараз розробники уточнили, що видалили карту з островом Зміїним з гри, а також тимчасово зупинили роботу над мультиплеєром (який передбачав опцію гри на боці росіян).

«Наголошуємо, робота над мультиплеєром призупинена. Багатокористувацька карта Зміїного — вже видалена з альфи. Якщо ми будемо повертатися до мультиплеєрного режиму — це буде не у найближчому майбутньому і не в тому вигляді в якому цей режим подавався. „Зберігаємо ігромеханічну концепцію в основі геймплею“ — означає, що всі ігрові механіки, існуючі й ті, що в планах, мають заточку під багатокористувацьку гру. І ми не будемо міняти ці механіки, щоб мати можливість колись згодом зробити мультиплеєр. На цей рахунок ведуться обговорення серед команди, але не більше. Тому що, знову ж таки, зараз ми сфокусовані на кампанії», — написала команда у твіттері.

Раніше SpaceDev Games розповіла, що у створенні сюжету команді допомагатиме «людина, що брала участь у створенні історії для S.T.A.L.K.E.R. 2».

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ст. 436 КК про пропаганду війни. Ця гра на стороні росіян — це «публічні заклики до агресивної війни або до розв’язування воєнного конфлікту, а також виготовлення матеріалів із закликами до вчинення таких дій з метою їх розповсюдження або розповсюдження таких матеріалів».

Подивіться статтю 300 ККУ, там більшість ігор вона забороняє.

Всі задумки для мультиплеєра можна реалізувати в сигнлі без проблем. Великі карти, поетапні місії, вундервафлі і так інше. Просто потрібно включити трошки фантазію так вилізти з заїзжених однотипних рішень батли та колди. Потрібно подивитися на ті ж самі механіки з іншого ракурсу, за ракурсу конкретно нашої війни з ордою. Нова баттла з новими скінчиками не потрібна нікому.

Маркетинг рівня Бог. Піаритись ботом під постами це тупо мем))

Той же ж asset flip, тільки трішки «краще» зроблений, а «обіцянок», стільки ж, як у SpaceDev Games.

Вибачте а де він зроблений?) В анімаціях для тіктоку з hdri бекдропами оточення?)

Там трішки «кращі» ефекти (вибухів, пострілів, вогню), а ніж у вашій грі. В них ще немає, що показати, але чітко видно активи з маркетів, як і у вас. На мою думку, чим більше буде ігор, тим краще. Успіхів вам у розробці.

Окей, вмовили. Гру цих хайпржерів не купуєм

Інді розробник усіляко старається, щоб його гру помітили якомога більше людей; прислухається до потенційного ком’юніті та розроблює непогану гру = хайпожер

сорян, але ніт. Коли ти то додаєш москалів, то забираєш, то додаєш багатокористувацький режим, то забираєш, то ще щось це означає що в тебе немає власної позиції, а не

рислухається до потенційного ком’юніті

Просто розробники зіткнулися з реальністю, а на розробку гри потрібно кілька років. Ще й конкуренти є.

Коли ти то додаєш москалів, то забираєш, то додаєш багатокористувацький режим, то забираєш, то ще щось це означає що в тебе немає власної позиції

Так працює ґеймдев, але не для загалу, ще й розробники новачки. Ще й братися за кампанію та мультиплеєр, — ні досвіду, ні ресурсів. Не потягнуть, спочатку щось одне. А мильтиплеєр, не так просто зробити.

я не знаю хто у вас забирав а потім повертав москалів, так само як багатокористувацький режим. І москалі і багатокористувацький режим було в концепті проекта з самого анонсу

Підписатись на коментарі