Що чекає на ігрову індустрію: прогнози й дослідження Google
Останні 18 місяців були часом потужного і глобального розвитку ігор. Щоб осмислити цей період, Google і Newzoo підготували дослідження про розвиток індустрії, настрої споживачів та ймовірне майбутнє ігрової галузі. Дослідження проводилося для чотирьох регіонів та 16 країн, серед яких є й Україна. Наводимо деякі ключові тези.
У 2020 році світовий ринок ігор зріс на 23,1% — це найвищий показник за останнє десятиліття.
До кінця 2021 року майже три мільярди гравців витратять на ігри 175,8 мільярда доларів. Очікується, що у 2023 році світова галузь розробки ігор досягне 200 мільярдів доларів, а у 2024 році — 218,7 мільярда доларів.
Згідно з даними дослідження Google, 14% гравців живуть у Європі, 15% — на Близькому Сході та в Африці, 10% — у Латинській Америці, 7% — у Північній Америці. Найбільша частка ринку припадає на Азійсько-Тихоокеанський регіон — 54%.
20% користувачів (173 мільйони) або почали грати в ігри у 2020 році, або повернулися до ігор після перерви. У цій категорії 53% — жінки, 73% витрачають на ігри гроші. А
80% користувачів грали регулярно і до 2020 року, та 42% з них почали присвячувати іграм більше часу. 30% грають стільки ж часу, скільки й раніше.
Ігрова активність респондентів за час пандемії зросла від 20% до 36%, залежно від платформи. Через це у 2020 році користувачі витратили додаткових 4,1 мільярда доларів на ігровий контент.
Нові тенденції на світовому ігровому ринку:
- Поява ігор як соціальних платформ та метавсесвіту.
- Готовність масштабної аудиторії платити за підписки на ігри.
Тренди, які прискорились після пандемії:
- Популярність стримінгу як форми соціального залучення.
- Перехід до платформного агностицизму, коли контент не пов’язаний з однією платформою.
- Швидше впровадження хмар.
Проблеми, які спричинила пандемія, але які призведуть до нових можливостей:
- Зменшення витрат на ПК й консолі для AAA на багатьох ринках.
- Затримки в розробці, що вплинули на рівень пропозиції ігор.
Ігровий ринок в Україні
58% гравців в Україні — чоловіки, 42% — жінки. В середньому користувачі витрачають на ігри 9,8 години на тиждень. 73% опитаних грали в ігри до 2020 року.
В Україні найбільша у світі кількість гравців, яким 45+ років (36%). Також у нас найменше гравців
З початку 2020 року гравці в Україні стали активнішими на всіх платформах. Хоча для ПК цей показник зріс лише на 1%. Значно зріс рівень переглядів кіберспорту (+23%), а от переглядів стримінгу побільшало лише на 2%. Загалом дослідники прогнозують спад залученості для всіх сегментів. Також зазначено, що популярність кіберспорту впаде нижче за рівень 2020 року, тому потоковий відеоконтент, пов’язаний з іграми, вважають перспективнішим для України.
Тенденції у регіоні EMEA (Європа, Ближній Схід і Африка)
У Західній Європі домінують консолі, але Східна Європа найчастіше звертається до ПК. Ринки, що розвиваються, зосереджені на мобільних іграх.
Загалом найбільш поширеними є мобільні платформи, 70% усіх гравців грають з мобільних пристроїв (особливо в Туреччині, там цей показник сягає 83%).
ПК найбільше користуються у Польщі (79%), Росії (77%) та Україні (73%). Східна Європа — єдиний регіон де найпопулярнішою платформою є ПК.
Консоль здебільшого не така популярна, як ПК та мобільні пристрої, але не усюди. Наприклад, консолі непропорційно популярні у Великобританії — там ними користуються найбільше гравців (69%). Також консолі досить популярні у Польщі (59%) та Фінляндії (57%). Західноєвропейський регіон є другим за величиною ринком консолей за рівнем витрат користувачів. Поступається він лише Північній Америці.
У Туреччині користувачі планують грати більше на всіх платформах у наступні роки. В Україні та Росії настрої протилежні, респонденти казали, що гратимуть менше. Користувачі в Ізраїлі, Великобританії, Фінляндії та Польщі більш помірні, та очікується, що гравців стане трохи менше.
До кінця 2021 року 842,9 мільйона гравців з регіону EMEA витратить 37,8 мільярда доларів на ігри. Найбільший сегмент тут — консольні ігри (17,2 млрд), але найшвидше розвивається мобільний ринок.
Активність гравців у порівнянні з 2020 роком впаде, проте показники все одно будуть вищими, ніж до пандемії. Очікується, що користувачі з регіону EMEA витрачатимуть більше часу на ігри для мобільних пристроїв (+25%), консолей (+21%), ПК (+12%) та на хмарні ігрові сервіси (+12%).
Зазначено, що користувачі з EMEA (особливо з Європи) готові витрачатись на ігри, навіть якщо не планують довго грати. Тож аналітики радять пропонувати короткі цикли гри і дати можливість витрачати гроші, щоб заощадити час.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів