Співзасновник GitHub анонсує проєкт для розробників ігор
Співзасновник і колишній CEO GitHub Кріс Ванстрат анонсував платформу для розробників ігор: void.dev. Робота над проєктом триває протягом року, а реліз планується на
«У 2007 році я хотів знайти кращий спосіб для спільної роботи над програмним забезпеченням, тому став співзасновником GitHub. Ми запустилися у 2008 році.
У 2023 році мені захотілося знайти кращий спосіб створювати ігри, тож... Я з нетерпінням чекаю можливості поділитися дечим новим у
2024-му», — написав він. .
In 2007, I wanted a better way to collaborate on software so I cofounded GitHub. We launched in 2008.
— defunkt (@defunkt) September 14, 2023
In 2023, I wanted a better way to build games, soooo... I'm looking forward to sharing something new in 2024.t.co/FMyvJ6fMAK
«Зараз розробка ігор — це не про розробників ігор. Ми працюємо над тим, щоб це змінити», — зазначено на сайті проєкту.
Ванстрат зазанчив, що сайт буде доступним і досвідчених програмістів, і для новачків у галузі. В коментарях запитали, чи буде стягуватися з розробників комісія за кількість інсталяцій (як у кейсі з Unity). Ванстрат відповів жартома, що вони інноваційніші й будуть буде стягувати комісію за рядок коду: що більша ваша гра, то більше доведеться платити.
Раніше Кріс Ванстрат створив компанію Null Games. Він описав її як видавця інді-ігор, що ставить розробників на перше місце. Їхнім першим проєктом став симулятор хокею Tape to Tape. Тоді Ванстрат зазначав, що хоче розвивати інді-геймдев і вплинути на середовище створення ігор.
«Багато хто з нас виріс, досліджуючи дивовижні цифрові світи. Але коли ми подорослішали, то зрозуміли, що ігрова індустрія не завжди приносить радість. До творчих людей, які безпосередньо створюють гру, часто ставляться найгірше. У світі інді-ігор вся влада належить видавцям, і вони це знають. Контракти часто є односторонніми, як і ризик. Ми вважаємо, що є кращий варіант», — казав Ванстрат.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів