Розробник за тиждень створив прототип гри з 3D-версіями реальних міст

Нідерландський розробник створив прототип гри, де можна подорожувати 3D-версіями реальних міст та дізнаватися про них цікаві факти. Цей проєкт був зроблений протягом тижня — за допомогою Unreal Engine, ChatGPT та нового інструменту Google Photorealistic 3D Tiles.

Як це працює

В основі проєкту лежить технологія Photorealistic 3D Tiles, реліз якої відбувся на початку травня під час Google I/O 2023. Це експериментальна платформа для 3D-візуалізацій 2500 реальних міст у 49 країнах (Україна у списку теж є). Інструмент доступний через Map Tiles API й може використовуватися для створення ігор або AR-застосунків.


Нещодавно Technical Artist Нільс Баккер поєднав цю технологію з можливостями ChatGPT й Unreal Engine 5.1. В результаті вийшов проєкт, де можна керувати паперовим літачком і переноситися у різні географічні точки світу. При цьому ChatGPT видає цікаві факти про місця, над якими пролітає користувач.


Баккер також опублікував текст, де пояснив, як саме працює його прототип, як поєднують Google 3D tiles і ChatGPT API та як у проєкті використовуються блупринти Unreal Engine 5 і VFX Niagara. Поки що проєкт не викладений в опенсорс, але розробник каже, що залюбки поділиться ним, якщо буде багато охочих.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А самому написати на С++ генератор планети як в No Man’s Sky, чи Space Engineers, чи Elite Dangerous, слабо? Ще й оптимізувати? Чи це не рівень джуна? Мабуть всі генії сидять в js і роблять сайтики. У вас доречі хороший сайт.

Підписатись на коментарі