Genshin Impact обійшла Fortnite і стала найприбутковішою грою в історії за перший рік після релізу

Умовно-безкоштовна Genshin Impact від китайської студії miHoYo стала найприбутковішою грою в історії за перший рік після релізу.

Лише на iOS та Android гра заробила $2,1 мільярда — близько 60% від усього виторгу. Загальний дохід Genshin Impact на всіх платформах, включно з ПК, PlayStation та сторонніми магазинами на Android в Китаї оцінюється у $3,5—$3,7 мільярда.

Для порівняння, Fortnite за перший рік після релізу заробив приблизно $2,3—$2,8 мільярда, а Candy Crush — $1,35 мільярда.

Детальніше про Genshin Impact

  • Genshin Impact — це рольова гра з відкритим світом від студії miHoYo, де гравцям потрібно керувати групою героїв, вирішувати головоломки, збирати ресурси та битися з ворогами.
  • Вона вийшла 28 вересня 2020 року на Android, iOS, ПК та PS4. У квітні 2021-го гру випустили й на PS5.
  • За два тижні після релізу Genshin Impact принесла студії $100 мільйонів і відбила виробничі витрати.
  • Менш ніж за пів року після релізу Genshin Impact заробила $1 мільярд, що стало рекордом для індустрії. Наприклад, AR-грі Pokemon GO на це знадобилося 9 місяців.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Что ж так — без комментариев?
Никому не интересны чужие деньги? :)

Пробовал ли кто из местных играть в нее? Или это чисто для азиатских подростков?

Genshin Impact на удивление популярна везде, не только в Азии

Підписатись на коментарі