Genshin Impact обійшла Fortnite і стала найприбутковішою грою в історії за перший рік після релізу
Умовно-безкоштовна Genshin Impact від китайської студії miHoYo стала найприбутковішою грою в історії за перший рік після релізу.
Лише на iOS та Android гра заробила $2,1 мільярда — близько 60% від усього виторгу. Загальний дохід Genshin Impact на всіх платформах, включно з ПК, PlayStation та сторонніми магазинами на Android в Китаї оцінюється у $3,5—$3,7 мільярда.
Для порівняння, Fortnite за перший рік після релізу заробив приблизно $2,3—$2,8 мільярда, а Candy Crush — $1,35 мільярда.
Детальніше про Genshin Impact
- Genshin Impact — це рольова гра з відкритим світом від студії miHoYo, де гравцям потрібно керувати групою героїв, вирішувати головоломки, збирати ресурси та битися з ворогами.
- Вона вийшла 28 вересня 2020 року на Android, iOS, ПК та PS4. У квітні
2021-го гру випустили й на PS5. - За два тижні після релізу Genshin Impact принесла студії $100 мільйонів і відбила виробничі витрати.
- Менш ніж за пів року після релізу Genshin Impact заробила $1 мільярд, що стало рекордом для індустрії. Наприклад, AR-грі Pokemon GO на це знадобилося 9 місяців.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів