У 2023 році у геймдеві найчастіше звільняли тестувальників, а найрідше — фінансистів та маркетологів. Опитування GDC
Компанія Informa, яка щороку організовує Game Developers Conference (GDC), опублікувала результати свого традиційного опитування розробників. У ньому взяли участь понад 3 тисячі фахівців. І 35% з них стикнулися з впливом звільнень у
Як сказано в матеріалі GamesIndusty, 7% респондентів скоротили минулого року. Ще 28% бачили, як зменшують штати сусідніх команд і відділів, а їхні колеги вимушено покидають компанію. Зараз 56% розробників побоюються, що у
Цікаво, що найактивніше у
Порівняно з попереднім опитуванням, зросла підтримка профспілок та кількість людей, які працюють 40 годин на тиждень або менше. Показники збільшилися з 53 до 57% та з 62 до 64% відповідно.
Окремі питання стосувалися використання штучного інтелекту. Серед респондентів 49% заявили, що вони або їхні колеги вже працюють з інструментами на базі ШІ. Найбільше цим займаються фахівці у сфері бізнесу, фінансів, маркетингу та піару. А найменше — тестувальники, сценаристи та дизайнери аудіо.
Загалом 42% респондентів стурбовані можливим впливом ШІ на геймдев. Ще стільки ж дещо стурбовані, а 12% не хвилюються щодо цього.
В опитуванні розробники також розповіли, якими рушіями користуються. Unreal Engine та Unity набрали по 33%, 14% спеціалістів працювали з пропрієтарними технологіями, а ще 3% — з Godot. У
Нагадаємо, нещодавно ми писали, що з початку 2024 року в ігровій індустрії звільнили понад 3 тисячі працівників. Переважна більшість з них — це розробники Unity.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів