Аналітики Newzoo знизили прогноз щодо зростання ігрового ринку у 2023 році

Аналітична компанія Newzoo випустила новий звіт, присвячений ігровому ринку. В ньому експерти знизили прогнози щодо зростання доходів від індустрії у 2023 році. На це вплинули декілька вагомих факторів.

Згідно зі свіжим звітом, у 2023-му ринок зросте лише на 0,6% у порівнянні з 2022-м — до $184 мільярдів. Проте раніше експерти вважали, що доходи збільшаться на 2,6% і досягнуть позначки $187,7 мільярда.

Аналітики пояснили зниження очікувань проблемами в мобільному сегменті. За їх словами, «складний ландшафт конфіденційності дещо обмежить зростання до 2026 року». До списку ризиків віднесли й судовий процес між Epic Games та Google через комісії в Play Market.

В результаті експерти вважають, що дохід від мобільних платформ зменшиться на 1,6% у порівнянні з 2022 роком і складе $90,4 мільярда. Проте цей сегмент все ще займає майже половину ринку.

Друге місце, як і раніше, посідають консолі. Їх частка, згідно з прогнозом, досягне $53,2 мільярда з ростом на 1,9%. Раніше прогнозувалося збільшення доходів на 6,9%, а різке падіння пояснюється зниженням показників «залученості та монетизації» таких ігор-сервісів, як Fortnite та Rocket League. Позитивним фактором, який забезпечить вищі показники, ніж торік, назвали велику кількість популярних релізів, наприклад, The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom та Marvel’s Spider-Man 2.

Найбільшим драйвером зростання став сегмент персональних комп’ютерів. За прогнозом, його частка збільшиться на 3,9% у річному обчисленні — до $40,4 мільярда. Такі показники забезпечили популярні проєкти, включаючи Hogwarts Legacy та Diablo 4.

Розподіл за регіонами

Забігаючи наперед, Newzoo вважає, що ігровий ринок досягне позначки $205,7 мільярда у 2026 році. Ріст спричинять поточне покоління консолей, підсилене наступником Nintendo Switch, та мобільні розробники, які адаптуються до проблем, пов’язаних з приватністю.

Нагадаємо, раніше ми писали про звіт аналітичної компанії Konvoy VC про інвестиції в ігрову індустрію. Вони впали досягли рівня, який було зафіксовано перед початком пандемії COVID-19.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А що я пропустив? що за проблеми з приватністю та конфіденційностю які негативно впливають на ринок?

Напевне, нові правила щодо конфіденційності в Євросоюзі маються на увазі.

Скоріш за все мається на увазі збирати дані з IOS тоді бачити поведінку окремого користувача стає не можливо і відповідно це сильно б’є по монетизації. Але тут епл може вийти зі своїм сервісом реклами або як написано розробники якось підстрояться

Підписатись на коментарі