Ігровий ринок трохи впав, а фізичні ігри майже не купують. Підсумки 2022-го за версією Games Industry

Британське видання Games Industry опублікувало підсумки цього року в ігровій індустрії, спираючись на дані кількох досліджень. Зібрали найцікавіші цифри з цього звіту.

Ринок ігрової індустрії у 2022-му оцінюється в $184,4 млрд. За рік цей показник впав на 4,3%.

Найбільше прибутку генерують мобільні ігри (50%). За ними йдуть консольні (28%), завантажувані чи фізичні ПК-ігри (21%) та браузерні ПК-ігри (1%).

94,2% продажів ігор були цифровими, лише 5,8% припало на фізичні копії. На ПК фізичні ігри майже не купують (2%), на консолях купують 28%.

У Великій Британії найбільше продавалася FIFA 23, у Штатах — Call of Duty Modern Warfare 2, у Японії — Splatoon 3.

Найкраща гра 2022 року за відгуками на MetaCritic — Elden Ring (96 балів), а провал року — Postal 4: No Regrets (30 балів).

Elden Ring також найбільше висвітлювалася в медіа, за нею йдуть Fortnite та Genshin Impact. Серед компаній найбільше публікацій було про Nintendo, Microsoft і Sony. У твіттері ж найбільше обговорювали Genshin Impact.

Найпопулярніші трейлери 2022 року — League of Legends, Poppy Playtime і Call of Duty Modern Warfare 2. З десяти найпопулярніших трейлерів, половина належить Fortnite.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі