Ігровий ринок трохи впав, а фізичні ігри майже не купують. Підсумки 2022-го за версією Games Industry
Британське видання Games Industry опублікувало підсумки цього року в ігровій індустрії, спираючись на дані кількох досліджень. Зібрали найцікавіші цифри з цього звіту.
Ринок ігрової індустрії у
Найбільше прибутку генерують мобільні ігри (50%). За ними йдуть консольні (28%), завантажувані чи фізичні ПК-ігри (21%) та браузерні ПК-ігри (1%).
94,2% продажів ігор були цифровими, лише 5,8% припало на фізичні копії. На ПК фізичні ігри майже не купують (2%), на консолях купують 28%.
У Великій Британії найбільше продавалася FIFA 23, у Штатах — Call of Duty Modern Warfare 2, у Японії — Splatoon 3.
Найкраща гра 2022 року за відгуками на MetaCritic — Elden Ring (96 балів), а провал року — Postal 4: No Regrets (30 балів).
Elden Ring також найбільше висвітлювалася в медіа, за нею йдуть Fortnite та Genshin Impact. Серед компаній найбільше публікацій було про Nintendo, Microsoft і Sony. У твіттері ж найбільше обговорювали Genshin Impact.
Найпопулярніші трейлери 2022 року — League of Legends, Poppy Playtime і Call of Duty Modern Warfare 2. З десяти найпопулярніших трейлерів, половина належить Fortnite.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів