Що спонукає користувачів частіше запускати гру: дослідження Unity
Unity опублікувала два дослідження про геймдев-індустрію: зокрема про багатокористувацькі та LSG-ігри (Live Service Games). Наводимо ключові висновки звідти.
Багатокористувацький режим та кросплатформна підтримка
У першому дослідженні вказано, що 56% респондентів грали в багатокористувацькі ігри за останній рік (62% опитаних чоловіків та 50% жінок). 82% молодих гравців (від 18 до 44 років) або нещодавно грали в багатокористувацькі ігри, або присвячують їм час регулярно. Грають переважно на мобільних пристроях (телефонах і планшетах, 71%) та консолях (61%).
Найпопулярніші різновиди багатокористувацьких ігор — головоломки (52%), шутери (51%), спортивні симулятори (31%) і файтинг (30%). Жінки віддають перевагу пазлам і шутерам, а чоловіки — шутерам і спортивним симуляторам.
Чимало користувачів мультиплеєрів (87%) грали в гру з підтримкою багатьох платформ. 43% респондентів сказали, що хочуть більше можливостей у кросплатформних іграх.
У висновку дослідники зазначають, що люди хочуть грати зі своїми друзями на тих пристроях, до яких вони мають доступ. Якщо ігри не відповідають цим вимогам, є ризик, що їх проігнорують.
Удосконалення і новий контент
Друге дослідження присвячене іграм з категорії Live Service Games. Unity проаналізувала дані з власної платформи й зробила висновок, що публікація нового контенту та вдосконалення гри після її запуску добре впливає на зацікавленість користувачів. До того ж це підвищує прибуток від покупок у застосунках до 86%.
Окрім того, оновлення вмісту стимулює користувачів частіше запускати гру. За тиждень після публікації нового контенту кількість запусків від щоденних користувачів зросла майже на 8%. Тим часом дохід від реклами виріс на 10%.
Однак тут важливо дбати про обсяг ігор. Якщо програма важить понад 500 МБ, кількість завантажень починає падати, а ігри, важчі за 1 ГБ, встановлюють на 10% менше.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів