Фахівці Google представили GameNGen — перший ігровий рушій на базі нейромережі

Четверо фахівців розробили GameNGen. Це перший ігровий рушій, який створено на базі нейромережі. Він вже може симулювати класичну Doom з кадровою частотою 20 кадрів/сек.

Про це стало відомо з офіційної сторінки технології на Github. Там розробники виклали всі файли та документацію для застосування GameNGen. Створенням рушія займалися четверо фахівців: Дені Валевскі та Янів Левіафан з Google Research, Шломі Фрухтер з Google DeepMind та Моав Арар з Тель-Авівського університету.

«GameNGen може інтерактивно симулювати класичну гру DOOM з частотою понад 20 кадрів в секунду на одному TPU. Прогнозування наступного кадру досягає PSNR 29,4, що можна порівняти зі стисненням JPEG з втратами. Під час тестування люди відрізняли ігрові кліпи від симуляції лиш трішки частіше за випадкове вгадування», — сказано в описі рушія.

Технологія навчається у два етапи. Розробники не могли збирати дані про те, як грають люди в конкретний проєкт, у потрібному масштабі. Тому вони реалізували RL-агент, який самостійно вчиться грати.

В результаті формується база сесій, на яких модифікована дифузійна модель вчиться будувати наступний кадр на основі інформації з попередніх кадрів і дій. Для цих цілей розробники перепрофілювали Stable Diffusion v1.4.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про реліз Godot версії 4.3. Оновлення стало наймасштабнішим за весь час існування рушія й включає покращення від 3500 учасників спільноти.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А вистріли в блокчені рахуються? Ото людям нічого робити.

тобто воно генерує кадри гри? ворухнув мишкою вліво і воно генерує зображення локації ніби подивився вліво? тоді це реально революція враховуючи що апаратні можливості для ШІ будуть зростати і зростати. а колись були ігри гонки і шмапи де на фоні крутили записану 3д локацію і ще з варіаціями на усіляких поворотах.

А ось, що фанати думають про це: www.doomworld.com/...​me-engine-that-runs-doom
Спойлер: не в захваті)

Підписатись на коментарі