Рушій GameMaker стане безплатним для некомерційного використання і перейде на іншу модель монетизації
Команда GameMaker оголосила, що рушій буде доступний безплатно для некомерційного використання. Це стосується всіх платформ, окрім консолей. А ще розробники оголосили про зміну моделі розповсюдження технології.
Про це стало відомо із заяви в офіційному блозі GameMaker. Раніше рушій для створення 2D-ігор монетизувався за допомогою підписки. Проте тепер команда готова перейти на разову оплату ліцензії.
За словами компанії, з моменту запуску GameMaker кількість користувачів виросла втричі. А нові рішення — це спосіб віддячити спільноті за вибір рушія.
«Ми бачили, як інші платформи роблять незручні кроки зі своїми цінами та умовами, тому ми подумали, а що, як ми зробимо навпаки, щось, що насправді може бути корисним для розробників? Наш успіх вимірюється кількістю людей, які створюють ігри!», — заявив Рассел Кей, директор GameMaker.
Керівник окремо підкреслив, що на консолях умови використання залишаться без змін. Корпоративна підписка також продовжить діяти.
Комплекти асетів, створені командою GameMaker, теж будуть безплатними для некомерційного використання. А ще розробники залишили цікавий натяк в Twitter. Представники Godot запитали, чи немає планів щодо переходу на відкритий вихідний код. На це творці GameMaker відповіли: «Стежте за новинами». Ймовірно, такий крок обговорюється в компанії.
Судячи із заяви Кея, GameMaker вирішили зробити доступнішим на фоні репутаційних проблем Unity. Нагадаємо, у вересні компанія вирішила змінити фінансову модель рушія і ввести оплату на основі кількість завантажень гри. Це викликало бурхливу критику, після чого Unity відступила та переглянула монетизацію.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів