×

Microsoft підтвердила, що додавання ігор в Game Pass псує їхні продажі

Microsoft підтвердила регуляторам, що ігри починають продаватися гірше після розміщення у її сервісі підписки Game Pass. Інформація про це є у звіті Управління з питань конкуренції та ринків (CMA); це британський регулятор, який розслідує угоду між Microsoft і Activision Blizzard.

«Microsoft заявила, що її внутрішній аналіз показує падіння базових продажів ігор через 12 місяців після їх додавання в Game Pass», — зазначає CMA у своєму звіті.

Це суперечить заявам очільника Xbox Філа Спенсера. У 2018 році він стверджував протилежне: наче поява гри в Game Pass навпаки допомагає підвищити продажі. Це звучить нелогічно, адже підписка коштує кілька доларів й гравцям вже не потрібно купувати гру окремо. Але Спенсер стверджував, що продажі зростають через сарафанне радіо: наче власники Game Pass розповідають своїм знайомим без підписки про гру — і вже вони купують її.

Також у цьому звіті CMA є заява Microsoft про те, що Activision не хотіла розміщувати свої ігри в Game Pass чи інших сервісах підписки. Компанія вважала, що це погано вплине на продажі, особливо для нових релізів.

Нещодавно у CMA висловили занепокоєння, що угода між Microsoft та Activision може нашкодити ринку і геймерам, однак регулятор ще не оголосив свого вердикту в цій справі. Він має бути оприлюднений 26 квітня.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі