Реклама в іграх та допомога штучного інтелекту. Прогноз Newzoo про майбутнє ігрового ринку

Аналітики з Newzoo опублікували 10 трендів ігрової індустрії, які матимуть найбільший вплив на ринок у 2023 році. Серед них є допомога AI-інструментів у створенні ігор, дешевші моделі підписки з рекламою в іграх та поширення VR. Переказуємо основні тези цього прогнозу.

1. Більше видавців AAA- та AA-ігор переведуть свої основні франшизи на модель live-сервісу

Компанії зараз часто створюють сиквели, ремейки й ремастери успішних ігор — адже це безпечніший шлях і такі проєкти зі старту мають аудиторію. Newzoo вважає, що цього видавці AAA- та AA-ігор тепер підуть на крок далі — і будуть просто додавати новий контент за моделлю live service, замість того, щоб випускати нові частини популярних франшиз.

2. Угода між Microsoft і Activision стає все більш імовірною, але регулятори будуть активно впливати на роботу ігрових компаній

Регулятори почали активно займатися ігровою індустрією під час буму пандемії. Очікується, що у 2023 році вони будуть ще пильніше перевіряти діяльність ігрових компаній, зокрема в плані лутбоксів, купівель у магазинах застосунків, захисту неповнолітніх геймерів тощо. Також аналітики вважають, що регулятори з FTC не блокуватимуть угоду між Microsoft і Activision, але Microsoft доведеться піти на додаткові поступки.

Ще прогнозують, що Китай послабить тиск регуляторів і дасть міжнародним ігровим компаніям більше можливостей проникнути на цей ринок.

3. Розробники ігор для ПК і консолей звернуться до гібридних стратегій монетизації (зокрема до реклами в іграх)

Наприклад, на ринках ігор для ПК і консолей можуть з’явитися дешевші підписки для тих, хто не проти перегляду реклами. Натомість для сервісів без реклами ціна може зрости.

4. Темпи злиттів і поглинань компаній продовжать сповільнюватися у 2023 році

Після двох рекордних для індустрії років у 2022-му ринок ігор почав сповільнюватися. Newzoo зазначає, що угода між Microsoft й Activision це безпрецедентний виняток, а загалом зараз дедалі менше компаній хочуть придбати інші студії. До того ж капітал ставатиме дорожчим, а регулятори пильнуватимуть за великими угодами.

5. Ланцюжки постачання відновляться і консолі стануть доступнішими

Дефіцит напівпровідників зникне, і покупці не матимуть проблем з тим, що консолі немає де придбати. Sony вже підтвердила, що грудень 2022 року був найкращим місяцем для продажу PS5, а Джим Раян оголосив, що знайти PS5 у роздрібних магазинах буде набагато легше.

6. Гіперказуальним іграм стане важче залучати аудиторію

Розробникам казуальних та гіперказуальних ігор доведеться знайти нові способи монетизації, адже просте додавання покупок в гру більше не працюватиме так ефективно, як раніше. Бюджети зменшуються, до того ж казуальні ігри конкурують за увагу з платформами на кшталт TikTok і YouTube Shorts, які можуть розважати людей короткими відео і перетягують на себе увагу аудиторії.

7. Провайдери хмарних ігор більше інвестуватимуть PaaS

B2B-ринок хмарного геймінгу обіцяє бути стабільним і очікується, що провайдери більше інвестуватимуть в PaaS (платформи як сервіси). Це дозволить більшій кількості платформ і видавців зробити хмару своїм методом розповсюдження ігор.

8. Штучний інтелект спростить розробку ігор (але до повної автоматизації AAA-проєктів ще далеко)

Останнім часом системи штучного інтелекту розвиваються блискавично і, окрім текстів, генерують зображення, 3D-моделі та відео. Вони ще не досконалі, але Newzoo вважає, що протягом року ці інструменти стануть більш просунутими. Вони допоможуть розробникам заощадити час і заповнити величезні онлайн-світи. Наприклад, зможуть створювати багато варіацій візуальних ефектів, швидше за розробників чи дизайнерів, додавати AI-персонажів у відкриті світи тощо.

9. VR-геймінг продовжить розвиватися, але залишатиметься відносно нішевим

Кількість VR-пристроїв на ринку зростає і вони стають доступними дедалі більшій кількості користувачів. У 2023 році мають вийти Quest 3 і PSVR 2, яка матиме одразу понад 30 ігор, зокрема Gran Turismo 7 і Horizon Call of the Mountain.

Зростання інвестицій у VR-контент залучить більше гравців, зростатиме й кількість компаній в цій ніші, і все це добре впливатиме на поширення VR-ігор. Але вони все одно залишаться відносно нішевим сегментом, адже більшість користувачів віддаватиме перевагу традиційному ігровому досвіду.

10. Епоха геймінгу в автомобілях може бути ближчою, ніж здавалося

У жовтні BMW оголосила про партнерство з AirConsole, завдяки якому казуальні ігри можна буде запускати в автомобілях через хмару. У грудні Tesla інтегрувала Steam у свої автомобілі. А нещодавно NVIDIA оголосила про запуск хмарного ігрового сервісу GeForce NOW у деяких електромобілях Hyundai, BYD і Polestar. Аналітики вважають, що зараз вдалий час для розвитку хмарного геймінгу в електромобілях — адже поки вони заряджаються, водій цілком може грати через хмару у Fortnite.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

11. Щоб пройти основну кампанію гри — 100 годин, з додатковим контентом — 200

Підписатись на коментарі