«Індустрія відеоігор створює набагато цікавіші продукти, ніж Tesla». Розробники ігор розкритикували твердження Ілона Маска про віддалену роботу
Ілон Маск днями заборонив менеджерам Tesla працювати дистанційно, тепер вони мають бути в офісі щонайменше 40 годин на тиждень. Очільник компанії дав зрозуміти в листі, що віддалена робота неефективна. Однак розробники ігор з ним не погодилися.
«Звичайно є компанії, яким не вимагають цього [роботи з офісу], але коли востаннє вони випускали чудовий новий продукт? Минуло багато часу», — написав Маск у листі до команди.
Elon Musk on remote work
— Internal Tech Emails (@TechEmails) June 1, 2022
May 31, 2022 pic.twitter.com/gTw1Bdh18h
Як відреагували розробники ігор
У відповідь один з керівників студії Bungie Дрю Такер зауважив, що компанії можуть і створюють хороші проєкти дистанційно.
«Bungie створила Witch Queen, працюючи майже повністю віддалено. Це діяло не для всіх, але ми пристосувалися та зробили все можливе, щоб зробити чудовий продукт і водночас піклуватися про власне здоров’я. З віддаленим режимом можна і вдається створювати чудові продукти», — зазначив він.
Також своїми думками щодо віддаленої роботи поділився аніматор PlayStation Роберт Моррісон, який працював над God of War.
«Індустрія відеоігор створює набагато цікавіші продукти, ніж Tesla. І ми всі успішно працюємо віддалено.
Ігри НЕ переносяться через роботу з дому.
Ігри НЕ починають рясніти помилками через роботу з дому.
Ігри НЕ дорожчають через роботу з дому.
Ігри НЕ стають кращими, якщо ви працюєте в офісі», — додав Роберт Моррісон.
Видання Kotaku згадало й приклад студії Eidos Montreal (сценаристка якої теж не погодилася з Ілоном Маском). Студія успішно випустила Guardians of the Galaxy восени 2021 року. Гра посіла перші місця у кількох чартах та отримала відзнаку The Game Award за найкращий сюжет. Команда при цьому працювала в гнучкому режимі, а потім перейшла на
CD Projekt теж нещодавно перейшла на гнучку модель, аби співробітники могли обирати між дистанційним режимом або роботою в офісі. Раніше компанію критикували за постійні кранчі, а після пандемії співробітники не хотіли відмовлятися від дистанційного режиму. До того ж нові співробітники не завжди хотіли переїжджати до Польщі, тож компанія дозволила працювати там, де зручно.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів