«Індустрія відеоігор створює набагато цікавіші продукти, ніж Tesla». Розробники ігор розкритикували твердження Ілона Маска про віддалену роботу

Ілон Маск днями заборонив менеджерам Tesla працювати дистанційно, тепер вони мають бути в офісі щонайменше 40 годин на тиждень. Очільник компанії дав зрозуміти в листі, що віддалена робота неефективна. Однак розробники ігор з ним не погодилися.

«Звичайно є компанії, яким не вимагають цього [роботи з офісу], але коли востаннє вони випускали чудовий новий продукт? Минуло багато часу», — написав Маск у листі до команди.

Як відреагували розробники ігор

У відповідь один з керівників студії Bungie Дрю Такер зауважив, що компанії можуть і створюють хороші проєкти дистанційно.

«Bungie створила Witch Queen, працюючи майже повністю віддалено. Це діяло не для всіх, але ми пристосувалися та зробили все можливе, щоб зробити чудовий продукт і водночас піклуватися про власне здоров’я. З віддаленим режимом можна і вдається створювати чудові продукти», — зазначив він.

Також своїми думками щодо віддаленої роботи поділився аніматор PlayStation Роберт Моррісон, який працював над God of War.

«Індустрія відеоігор створює набагато цікавіші продукти, ніж Tesla. І ми всі успішно працюємо віддалено.

Ігри НЕ переносяться через роботу з дому.

Ігри НЕ починають рясніти помилками через роботу з дому.

Ігри НЕ дорожчають через роботу з дому.

Ігри НЕ стають кращими, якщо ви працюєте в офісі», — додав Роберт Моррісон.

Видання Kotaku згадало й приклад студії Eidos Montreal (сценаристка якої теж не погодилася з Ілоном Маском). Студія успішно випустила Guardians of the Galaxy восени 2021 року. Гра посіла перші місця у кількох чартах та отримала відзнаку The Game Award за найкращий сюжет. Команда при цьому працювала в гнучкому режимі, а потім перейшла на 4-денний робочий тиждень (з оплатою, як за 5-денний).

CD Projekt теж нещодавно перейшла на гнучку модель, аби співробітники могли обирати між дистанційним режимом або роботою в офісі. Раніше компанію критикували за постійні кранчі, а після пандемії співробітники не хотіли відмовлятися від дистанційного режиму. До того ж нові співробітники не завжди хотіли переїжджати до Польщі, тож компанія дозволила працювати там, де зручно.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Доповнення Witch Queen для Destiny 2 це топ. Дуже крута робота яка перевершила багато попередніх доповнень, тому в Bungie знають що кажуть. Їхній актор навіть обладнав місце для motion capture прямо у себе в гаражі.
Тому якщо робота не потребує фізичної присутності на спеціально обладнаному робочому місці яке не можна зробити у себе вдома, проводити 40+ годин на тиждень в офісі просто щоб сидіти в офісі — це абсолютно необгрунтована вимога.

Ілон же ж думав почати зі створення комп’ютерної гри в які він багато грав, але потім зрозумів, що на людство і його проблеми це ніяк не вплине,тому відмовився від цієї ідеї. Тобто хрест на комп’ютерних іграх ним самим давно поставлено.

Честно говоря если обратить внимание на комментарий Роберта Морисона — к сожалению все его утверждения неверны, если обратить внимание на качество продуктов, которые были перенесены из-за карантинных мер (тобишь работа из дома) за эпоху короны. Там и удорожание, и ухудшение качества, и переносы.

И вообще сравнивать игры, единственный плюс влияния на развитие человечества которых можно пересчитать на пальцах одной руки (стимулирование многоядерных систем, что позволило задышать поновому нейронкам, например), с индустрией, которую перезагрузил Илон, то Маск, таки, прав.

На мою думки, в цій ситуації некорректно ігровій індустрії відповідати на твердження Маска. Мова більше йде про те, що працівники на фабриках не мають змоги виконувати свої задачі віддалено, при цьому вони взаємодіять з конструкторами, програмістами, дизайнерами, а їх продукт створюється саме на фабриках. Його заклик має на меті зблизити тих хто працює віддалено і на зваоді. Принаймні, мені так здалося.

Для виробництва в ігровій індустрії потрібні компьютери, монітори, сервера, планшети. І більшість задач можна спокійно робити віддалено. Але й при цьому не обійтись без довгих мітингів для обговорення та узгодження ключових питань. Як би нам не хотілось доводиться коммуніковати з людьми.

Мій батько працює працює в сфері машинобудування. Так в цій сфері нереально вести бізнес через Zoom. Якщо ти хочеш продати свій продукт ти маєш приїхати в цех спілкуватись безпосередньон на місці.

В мене інше питання. Чому в компаніях, якиі займаються діджитал продуктами, наполягають на поверненні в офіс?

Якраз хотів написати те саме щодо цього порівняння.

Підписатись на коментарі