Майже 80% розробників ігор вважають токсичність гравців серйозною проблемою, — звіт GDC
The Game Developers Conference опублікувала щорічний звіт про індустрію відеоігор State of the Game Industry. В опитування взяли участь понад 2300 фахівців. За даними GDC, розробники надзвичайно стурбовані токсичністю гравців — 91% опитаних зазначили, що спрямована на студії токсичність та переслідування гравців є проблемою. При цьому 78% відзначили це як «серйозну» або «дуже серйозну» галузеву проблему.
Окрім того, 40% розробників стверджують, що стикалися з переслідуваннями безпосередньо або як частина команди. При цьому значна частина респондентів віднесла себе до ЛГБТК+ і не є чоловіками.
«Я думаю, що чітке та публічне встановлення меж, а також заклик до самої спільноти допомогти можуть бути ефективними. Компанії, здається, бояться, що їхні токсичні гравці є їхніми фанатами. Не розуміючи, що вони впливають на значну кількість їхніх справжніх фанатів», — зазначив один з розробників.
Респонденти GDC закликали студії запровадити «легкодоступні гарячі лінії» для розробників, що стикаються з переслідуваннями. При цьому майже 70% вказали, що керівництво компанії допомогло впоратися зі скаргами на переслідування.
Інше ключове питання звіту стосувалося профоб’єднань — 53% розробників вважають, що представники галузі повинні об’єднуватися в профспілки для більшого захисту прав. Лише 13% респондентів не погоджуються з цим. Нагадаємо, минулого року профспілки підтримували 55% респондентів опитування GDC.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів