Сергій Гальонкін розповів, чому йому не подобається GDC — найбільша геймдев-конференція в США
GDC — це найбільша конференція для геймдев-фахівців в США й одна з наймасштабніших у світі. Багато спеціалістів намагаються потрапити на неї, проте Сергій Гальонкін не входить до цього числа. Senior Vice President of Publishing у Build a Rocket Boy розповів, чому йому не подобається захід.
Він опублікував пост в особистому профілі на LinkedIn. Сергій виділив декілька причин, чому він не збирається відвідувати GDC цього року, хоча має таку змогу. Перша — це обмежений час на конференції.
«Мені подобається зустрічатися з колегами та друзями. Однак 90% часу на GDC я проводжу в холах готелів і ресторанах навколо місця проведення виставки. Я майже не відвідую виставковий зал або презентації — і те, й інше здається мені неоптимальним використанням обмеженого часу на заході», — розповів Сергій Гальонкін.
Він написав, що йому подобаються європейські геймдев-конференції. Найбільша з них — це Gamescom, яку відвідують всі фахівці. А ще є десяток регіональних заходів, де можна вдосталь поспілкуватися з колегами, не чекаючи на єдину масштабну презентацію.
«Європейські події, включно з Gamescom, також значно доступніші, ніж GDC, не лише за квитками на конференцію, але й за готелями, перельотами тощо. Звичайно, я можу дозволити собі відвідати GDC, але коли інші не можуть, це обмежує її корисність», — додав Сергій Гальонкін.
Окремо український фахівець розповів, що йому не подобається Сан-Франциско, де проходить захід. Як сказано в пості Сергія, останні 15 років місто ставало все більш похмурим та депресивним.
Нагадаємо, в середині січня ми писали, що Сергій Гальонкін доєднався до Build a Rocket Boy. Це студія колишнього продюсера Rockstar Games Леслі Бензіса, яка працює над ігровою платформою Build a Rocket Boy.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів