5 років розробки і втрата видавця: що розповіла Frag Lab на зустрічі з українськими гравцями
18 серпня українська студія Frag Lab поспілкувалася у Discord з гравцями у форматі запитань і відповідей. Розмова стосувалася майбутнього шутера від першої особи Shatterline, який має вийти 9 лютого 2023 року.
«Ми працюємо над Shatterline вже 5 років і неймовірно раді, що вже маємо можливість показати гру. Сподіваємось, вона вам сподобається. Зараз ми проводимо тести, які допоможуть виправити помилки, й можливо, проблеми з балансом. У вересні хочемо запустити ранній доступ, разом з вами розробляти гру далі та орієнтовно в лютому випустити реліз», — розповіли розробники.
Раніше гра мала видавця — компанію Wargaming. Та розробники припускають, що на неї фінансово вплинуло виведення бізнесу з росії та білорусі (до речі, сьогодні Wargaming заявила, що гравці зможуть перенести українські акаунти WoT та інших ігор у європейський регіон). Тож команда Frag Lab лишилася без видавця і дороблює Shatterline власними силами, аби випустити на ринок.
NDA на Shatterline зняли лише 2 тижні тому, а до цього розробка була закритою. Зараз гру можна додати у бажане в Steam та взяти участь в плейтестах. Їх команда проводить за розкладом, який публікується у Steam та Discord. Згодом плейстести зроблять частішими й тривалішими.
Щоб створити українську озвучку команда Frag Lab співпрацювала зі студією Postmodern, яка озвучує фільми. Тож гравці можуть почути у грі знайомі голоси, наприклад, з фільмів Marvel. При цьому розробники кажуть, що це не бізнесове рішення, бо «частка гравців з України зараз менша за 10%».
Команда розповіла що вже мала досвід розробки ігор free-to-play, вирішила зробити новий шутер і не припускатися помилок, які робила раніше.
Спочатку концепція гри була більш приземлена і схожа на Warface, над якою частина команди працювала у складі Crytek Ukraine. На Заході таку версію Shatterline не дуже добре сприйняли. Як припускають розробники, через любов аудиторії до яскравих персонажів і кольорів, а не до сірих пейзажів та камуфляжу, які популярні, наприклад, в росії. Тож згодом гру змінили, аби вона була насиченою і подобалася гравцям та самим розробникам.
Автори гри розповіли, що офіс Frag Lab подекуди перетворюється на комп’ютерний клуб, де співробітники грають в дуже різні проєкти: від Euro Truck Simulator до CS:GO. Тому не можна сказати, що вони надихалися якимось одним проєктом, адже в розробці Shatterline бере участь вся команда і джерела натхнення різні.
Розробники планують додати у Shatterline кросплей між ПК і консолями, поки що є лише ПК-версія на Steam, та компанія планує реліз на PS. У грі будуть сезони з батл-пасами та новим контентом кожні кілька місяців. Також розробники будуть додавати зброю, мапи та різну косметику.
PvE-режимів буде декілька — з довшими й коротшими сюжетними місіями. Розробники розширюватимуть кількість модифікаторів та інвентарю, змінюватимуть його щосезону. Крім того, правила режиму експедицій теж будуть постійно змінюватися, аби гравцям було цікаво адаптуватися. Зараз у плейтестах розробники показують лише базову версію режиму й обіцяють, що контент буде динамічнішим і відповідатиме запитам гравців.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів