Не дочекалися на Borderlands 4. В українській студії Fractured Byte пройшли звільнення — джерела
Хвиля звільнень у геймдеві накрила й Україну. Скорочення пройшли в студії Fractured Byte. Команда очікувала, що працюватиме над масштабним проєктом, та його згорнули.
Спочатку про це розповіли в «Підслухано в IT», а пізніше підтвердили наші джерела. Під звільнення потрапили близько десяти розробників. Серед них є фахівці різних напрямків: тестувальними, спеціалісти з С++ та технічні художники. Вони отримали зарплатню за лютий.
Причиною скорочень стали складнощі з пошуком нових проєктів. Fractured Byte розраховувала, що братиме участь у виробництві шутера Borderlands 4, проте Gearbox Software вирішила згорнути гру. Принаймні, така ситуація склалася на поточний момент.
[Оновлено: 11:35]
Щоб підтвердити інформацію, ми поспілкувалися зі співробітниками студії. Спочатку отримали один анонімний коментар від дійсного розробника, а потім ще три від фахівців, які потрапили під звільнення.
«Зі сторони нашого проєкту, це не було дуже сильно відчутно. Звільнили декількох людей на основі їхньої продуктивності або перевели на інші проєкти заради оптимізації», — сказано в першому повідомленні.
«Так, звільнення дійсно стались. Про скорочення повідомили по факту з виплатою зарплатні за лютий місяць і з допомогою в подальшому працевлаштуванні. Про деталі причин не можу розповісти, але це пов’язано з загальною кризою в геймдеві», — розповів один зі звільнених працівників.
«В моєму випадку проєкт, на якому я працював, дійшов до кінця, і нового проєкту в компанії для мене не знайшлося. Скорочення відбулося за один день: пообіцяли виплатити останню зарплату за лютий та допомогти закрити звіт за квартал для податкової. Також говорили, що в разі потреби допоможуть скласти резюме. Цією опцією я ще не скористався», — повідомив другий розробник, який потрапив під звільнення.
«Оптимізація сталася, це дійсно так. Наразі мені пообіцяли виплатити зарплату за лютий та допомогти зі складанням резюме. Звільнення здійснюється із пріоритетним найняттям у майбутньому. Причина відома, і ви її правильно описали в новині: загалом у світі та безпосередньо в Embracer Group, якій належить FB, тривають скорочення. Одна із похідних такої катастрофи — збільшений час очікування нового проєкту. А поки триває очікування, компанії невигідно тримати людей на лаві запасних. Раніше, кажуть, вони з цим справлялися, але зараз, знову ж таки, час очікування проєкту довший», — поділився третій скорочений працівник.
Нагадаємо, Fractured Byte підпорядковується компанії з російським корінням Saber Interactive, яка входить у шведський холдинг Embracer Group. Останній минулого року почав масштабну реструктуризацію. Компанія звільняла працівників у багатьох внутрішніх студіях, а деякі команди, як от Volition та Free Radical Design, повністю розформували.
Станом на серпень 2023 року у Fractured Byte працювало 200 осіб. Про це відомо з нашого рейтингу найбільших геймдев-компаній України. Порівняно з лютим
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів