Колишній художник провальної Forza Motorsport розповів, наскільки «виснажливою» була розробка гри

Торішня Forza Motorsport повинна була стати масштабним перезапуском серії, проте вона не виправдала очікувань та провалилася. В Steam проєкт має всього 40% позитивних відгуків. Нещодавно колишній Environment Artist гри Адріан Кампос розповів, чому так сталося, і поділився деталями «виснажливого» виробництва.

Що коїлося за кулісами в Turn 10 Studios, стало відомо з ролика художника на YouTube. За його словами, в Microsoft діє правило 18/6 для контрактних розробників. Це означає, що фахівці без повної зайнятості не можуть працювати у корпорації понад півтора року, а після звільнення — повертатися раніше, ніж через шість місяців.

Кампос працював над оточенням у Forza Motorsport. З внутрішніми процесами йому допомагав розібратися досвідчений художник, який знаходився у Turn 10 ще з часів попередньої частини серії. Однак через півтора місяця роботи він пішов зі студії, тому що закінчився його контракт.

Кампос сподівався стати штатним працівником. Проте літом 2023-го він отримав повідомлення, що його контракт добігає кінця, хоча пройшов лише рік після приходу в Turn 10. Перейти на повний робочий день фахівцю не вдалося, тож він вимушено звільнився.

«Мені шкода всіх колег, яких я залишив. Це додаткова рука, якої вони не мали, це стільки знань і нішевих речей, які я дізнався про рушій, які зникли просто тому, що я не мав часу записувати документацію, тому що мені потрібно було закінчити трасу, і це відстій», — поділився Кампос.

Через правила Microsoft у Turn 10 спостерігалася постійна плинність кадрів. В результаті процес розробки Forza Motorsport був «виснажливим і поспішним».

Нагадаємо, нещодавно творець та ідейний натхненник Cocoon Єппе Карлсен поділився ранніми концептами гри. Вони були створені у 2D за допомогою примітивів, проте започаткували багато ідей, які потрапили у фінальну версію.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі