«Моя гра — про оточення, і саме воно має розповісти історію світу». Колишній Team Lead Level Designer S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів про свою нову гру
Денис Рудий раніше обіймав посаду Team Lead Level Designer у GSC Game World над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Зараз він працює у Kevuru Games як Lead Level Designer і створює власну гру BRUTALIST. Про цей проєкт ми поспілкувалися з автором.
Нещодавно Денис випустив перший тизер-трейлер своєї гри. BRUTALIST присвячено медитативному дослідженню постапокаліптичного світу, наповненого радіацією. Користувачі блукатимуть локаціями та дізнаватимуться шматочки історії, присвячені навколишньому світу.
«Зав’язка буде зрозумілою та простою: ми знаходимося в забрудненому і мертвому місці, але дізнаємося, що десь далеко є зелений куточок. Тому потрібно за будь-яку ціну туди дістатися. Сюжет не насичений героями та діалогами. Думаю, не всім іграм варто демонструвати непродуманих безликих персонажів лиш для галочки. Моя гра — про оточення, і саме воно має розповісти історію світу», — поділився Денис.
З назви BRUTALIST зрозуміло, що оточення виконано у стилі бруталізму. Світ поєднує мінімалізм та об’єкти грубої форми, що створює сувору й частково меланхолічну атмосферу. А для глибшого занурення в проєкті не буде елементів інтерфейсу, окрім датчика кисню на балоні протагоніста.
«Я з дитинства люблю архітектуру, особливо монументальну та мінімалістичну. Дуже надихає естетика бетонних споруд. Цей матеріал стає красивішим з часом, та головне — ти звертаєш більше уваги на форму, як світлотіні створюють її. А це — моя стихія, створювати ігролад та сюжет за допомогою оточення», — продовжив Денис.
Основна ставка в BRUTALIST робиться саме на атмосферу. Автор хоче, щоб гравці перейнялися стилістикою гри й одночасно дізналися більше про український бруталізм. Окремо він показав фото свого робочого місця та одне з джерел натхнення.
«Атмосфера та занурення. Думаю, це основне, що я хочу забезпечити гравцям. Планую познайомити користувачів з усією відомою архітектурою бруталізму України та світу. Будуть також елементи виживання, основний з яких — це потреба у поповнення кисню. Це додасть інтересу у дослідженні світу», — підсумував Денис.



BRUTALIST вийде в Steam у 2025 році. Точна дата релізу поки невідома.
Нагадаємо, раніше ми писали про перший трейлер Tailgate. У цій пригодницькій грі розповідається про пса Гайда, який шукає свого господаря.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів