У 2023 році в ігровій індустрії звільнили понад шість тисяч фахівців

Технічний художник Riot Games Фархан Нур вирішив підрахувати, скільки фахівців в ігровій індустрії звільнили у 2023 році. Він підсумував дані й отримав доволі значний показник.

Розробник створив окремий сайт з детальною статистикою. Загальне число — 6100 звільнених працівників. Проте це лише приблизний підрахунок на основі відкритих даних. Реальне число може бути більшим, тому що не всі компанії відкрито оголошували кількість людей, яких скоротили. А деякі підрахунки Нур проводив на основі не офіційних даних — журналістських розслідувань та персональних заяв колишніх розробників.



У список технічного художника Riot Games потрапили понад 80 компанії. Частина з них відомі широкому колу гравців. Сюди відносяться Ubisoft, Epic Games, Creative Assembly, Blizzard Entertainment, CD Projekt RED, Respawn Entertainment та інші. А лідером за кількістю звільнень стала Unity Technologies, яка впродовж року зменшила штат на 900 фахівців.

Найбільшу кількість звільнень зафіксовано в вересні. В минулому місяці одразу 17 компаній оголосили про скорочення. Впродовж року були навіть випадки, коли закривалися цілі студії, наприклад, Volition, PixelOpus і Mediatonic.

Нагадаємо, раніше ми писали, що на фоні звільнень в CD Projekt RED двоє працівників студії заснували профспілку геймдев-фахівців. Вона буде представляти польських розробників.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А які причини цього явища? Наприклад кейс з Unity зрозумілий. Можна зрозуміти скорочення у якійсь конкретній студії. Але чому це має масовий характер?

мне кажется, весомая доля — переезды из рф, рб, Украины в другие страны. технически, это увольнение. т.е. эта статья может оказаться пшиком, если рядом с ней положить аналогичную про найм, где будет «У 2023 році в ігровій індустрії найняли понад п’ять тисяч фахівців» ¯\_(ツ)_/¯

Дозволю собі не погодитися. У більшості компаній зі списку не було офісів у наведених вами країнах, наприклад, в Unity, яка була рекордсменом за звільненнями. Тобто дані доволі валідні.

Економічна криза у світі, це явище спостерігається в багатьох сферах, наздогнало і геймдев.

Підписатись на коментарі