Розробники з Firespite пожалілися на погіршення умов праці та дискримінацію після того, як студію купила Sony
Розробники з Firespite повідомили, що на студію негативно повпливало придбання зі сторони Sony. Вони пожалілися на погіршення умов праці, дискримінацію та тиск при виробництві попереднього проєкту.
Про це йдеться в анонімному розслідуванні Eurogamer. За словами джерел, в короткі терміни після придбання позитивна внутрішня культура в студії була зруйнована. Керівники, які давно займали свої посади, звільнилися, а на їхні місця прийшов менеджмент з XDev.
На двох нових управлінців розробники написали 13 скарг. В них йдеться про дискримінацію за статтю та віком. Sony під час внутрішнього розслідування списала ці випадки на непорозуміння. Однак декілька фахівців продовжили відстоювати свою позицію, опираючись на закон, та отримали фінансову компенсацію.
«Sony зробила найгіршу з можливих помилок, купивши студію і втрутившись до такої міри, що вона може опинитися у смертельній спіралі й не зможе завершити жоден з проєктів, над якими працює», — повідомили джерела.
Окремо розробники відзначили тиск при створенні Horizon: Call of the Mountain для PS VR2. Sony та Guerilla, яка створила франшизу, підганяли працівників, щоб вони встигли завершити проєкт до виходу гарнітури. З метою забезпечити якість та масштабність гри, штат Firespite збільшили вдвічі за три місяці. Після цього виникли проблеми з інтеграцією нових спеціалістів.
А коли у студії відбувався відтік фахівців і проходили скорочення, керівництво замовчувало проблеми. Менеджмент повідомляв директорів PlayStation, що все гаразд.
Нагадаємо, нещодавно ми випустили розслідування про ситуацію в Plazma Studio, яка розташована в Україні. Фахівцям в команді не платять винагород з жовтня, і керівництво студії вже потурбувалося про юридичну «подушку».
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів