Розробка Final Fantasy XVI триватиме на пів року довше, ніж планувалось

Продюсер Final Fantasy XVI Наокі Йошіда оголосив, що розробка гри затягнеться ще приблизно на 6 місяців. Причиною затримки стала пандемія.

Раніше Йошіда обіцяв розповісти більше про гру у 2021 році, але тепер презентація переноситься на весну наступного року. У твіттері він написав, що Final Fantasy XVI створюють фахівці з усього світу: через пандемію компанії довелось децентралізувати розробку та дозволити працювати з дому. Через це сповільнилась комунікація між командами, зокрема між офісом у Токіо та аутсорсинговими працівниками, і тому виникли затримки.

Йошіда написав, що більшу частину 2021 року компанія присвятила подоланню цих проблем. Тож є надія, що тепер вони мінімально впливатимуть на роботу, а команди зможуть зосередитись на поставлених завданнях. Зокрема на оптимізації графіки, удосконаленні бойових механік, доопрацюванні катсцен тощо.

«Зараз наша головна мета — займатися грою якомога ретельніше, щоб побачити її повністю відшліфованою», — написав Наокі Йошіда.

Final Fantasy XVI була анонсована під час презентації PS5 Showcase у вересні 2020 року. Дата релізу не оголошувалась, але чотирихвилинне відео свідчило про те, що гра вже на стадії активної розробки. Попередня частина франшизи, Final Fantasy XV, вийшла понад 5 років тому: в листопаді 2016 року.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі