Розробка Final Fantasy XVI триватиме на пів року довше, ніж планувалось
Продюсер Final Fantasy XVI Наокі Йошіда оголосив, що розробка гри затягнеться ще приблизно на 6 місяців. Причиною затримки стала пандемія.
Раніше Йошіда обіцяв розповісти більше про гру у 2021 році, але тепер презентація переноситься на весну наступного року. У твіттері він написав, що Final Fantasy XVI створюють фахівці з усього світу: через пандемію компанії довелось децентралізувати розробку та дозволити працювати з дому. Через це сповільнилась комунікація між командами, зокрема між офісом у Токіо та аутсорсинговими працівниками, і тому виникли затримки.
A message from Final Fantasy XVI producer Naoki Yoshida. #FF16 #FFXVI pic.twitter.com/qtfJUUp6LA
— FINAL FANTASY XVI (@finalfantasyxvi) December 27, 2021
Йошіда написав, що більшу частину 2021 року компанія присвятила подоланню цих проблем. Тож є надія, що тепер вони мінімально впливатимуть на роботу, а команди зможуть зосередитись на поставлених завданнях. Зокрема на оптимізації графіки, удосконаленні бойових механік, доопрацюванні катсцен тощо.
«Зараз наша головна мета — займатися грою якомога ретельніше, щоб побачити її повністю відшліфованою», — написав Наокі Йошіда.
Final Fantasy XVI була анонсована під час презентації PS5 Showcase у вересні 2020 року. Дата релізу не оголошувалась, але чотирихвилинне відео свідчило про те, що гра вже на стадії активної розробки. Попередня частина франшизи, Final Fantasy XV, вийшла понад 5 років тому: в листопаді 2016 року.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів