AMD додала підтримку FSR в Unreal Engine 4 та Godot
AMD випустила плагін FidelityFX Super Resolution для Unreal Engine 4 і додала підтримку FSR для рушія Godot. Ця технологія підвищує роздільну здатність візуалізацій з нижчою якістю рендеру.
AMD представила FSR у червні цього року. Крім неї, подібну технологію має Nvidia. Вона випустила Deep Learning Super Sampling (DLSS) у 2019 році та вже встигла зробити плагіни DLSS для Unreal Engine 4 і 5. Однак метод Nvidia вимагає багато ресурсів, тоді як FSR простіший, має відкритий код і сумісний з більшою кількістю процесорів.
Плагін FSR для UE розповсюджується безплатно через сайт GPUOpen. Там є рекомендовані налаштування та описи різних режимів, а також інструкція для розробників, які хочуть додати технологію FSR у свої ігри й покращити якість зображення. Використовувати FSR можна на Unreal Engine 4.27.1 або пізніших версіях (але не в UE 5).
У Godot технологія FSR застосовується для ефектів постобробки. Поки що вона реалізована лише в обчислювальному шейдері та не працюватиме з мобільним рендерером.
AMD FSR має кілька режимів, які пропонують різний баланс між швидкодією та чіткістю: ультраякість (77% роздільної здатності), якість (67%), збалансованість (59%) і продуктивність (50%).
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів