Розробники Famine Way відповіли на критику окремих українських гравців про вибір теми Голодомору для проєкту

Після анонсу Famine Way студія Stellarium отримала порцію критики від окремих українських гравців. Частині користувачів здалося, що створювати інтерактивний проєкт про Голодомор недоречно. Розробники з цим незгодні, тому нещодавно відповіли незадоволеній частині спільноти.

Представники Stellarium опублікували на офіційному акаунті в Twitter відео з поясненням своєї позиції. За словами творців, ігри давно переросли статус звичайної розваги й перетворилися на мистецтво. Вони стали таким же способом передачі інформації, як книги та фільми. При цьому в іграх є одна велика перевага — інтерактив.

«Можливість впливати на хід подій дозволяє ще більше зануритися в історію та пережити її сповна. This War of Mine. Гра розкриває історію облоги Сараєво, але очима цивільних. Ігролад змушує приймати складні рішення, керуючись совістю. Складно назвати таку гру розвагою», — сказано в ролику.

Розробники також перелічили інші приклади інді-проєктів, в яких підіймаються складні та важливі теми. Сюди відносяться Distraint, Gris, My Child Lebensborn, Amnesia: The Bunker, What Remains of Edith Finch і Valiant Hearts: The Great War. За словами творців, список можна продовжувати ще довго.

В коментарях під роликом користувачі підтримали Stellarium. Вони не зрозуміли, звідки взагалі взялася критика, і написали, що такі ігри повинні існувати.

«Десь вже дають учням пройти Valiant Hearts, а десь все ще відкривають для себе вогонь», — написав користувач під псевдонімом Aniki.

Нагадаємо, нещодавно ми писали як російські пропагандисти накинулися на Famine Way. Вони почали просувати лозунги, що українські діти «гратимуть в Голодомор». Розробники лише посміялися і вчергове впевнилися у важливості піднятої теми.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Пропоную розробникам тему для наступної гри — холокост. Головна героїня — дівчинка, яка намагається втекти з табора смерті. Норм ж буде, нікого не обурить?

Гра — це комп’ютерна программа. Презентацію PowerPoint можна називати грою якщо зробити щось інтерактивне?

Тут же ідея гри заключається в тому, щоб розповісти певну історію під час такої трагедії українскього народу як Голодомор, а гра — лише вибір виду мистецтва для донесення вибраної теми. Не розумію, чого всі так обурилися.

Нащо комусь щось пояснювати? Процитую Тома Сегуру: you have the right to express your opinion, but I have the right to ignore it.

Безперечно! Але, напевне, розробники вирішили відстояти свою позицію.

хм...вічна проблема. Деакий геймерам не подобаєтлься тема. Це гра, її роблять розробники. Розробники взяли таку тему. Не подобається, не грай.

Підписатись на коментарі