60 годин на тиждень і погрози від керівництва: QA-команда розповіла про створення Fallout 76

Bethesda випустила Fallout 76 в листопаді 2018 року — і гру одразу розкритикували за безліч технічних проблем і багів. Зараз команда QA розповіла, в яких умовах їй доводилося працювати над грою. Розслідування про це вийшло у виданні Kotaku, яке поспілкувалося із теперішніми й колишніми співробітниками Bethesda/ZeniMax Media.

Тестувальники кажуть, що протягом місяців змушені були працювати по 60 годин на тиждень. Керівництво це заохочувало, а подекуди й вимагало. Наприклад, в компанії заявляли, що певна кількість людей має добровільно працювати на вихідних. І керівництво погрожувало, що всіх змусить вийти на роботу, якщо не набереться достатньо охочих.

Кілька людей розповіли, що серед тестувальників були «координатори», які мали без додаткової оплати стежити за ефективністю своїх колег. Зокрема за тим, скільки часу спеціалісти витрачають на перерви та відвідування вбиральні.

Деякі кранчі були нічим не виправдані, коли співробітники приходили на роботу у вихідні та працювали над старими й невиправленими збірками.

«Ніхто не хотів брати участь у цьому проєкті, тому що він з’їдав людей. Він їх просто знищив. Дуже багато фахівців, які пішли на цей проєкт, потім залишили [Bethesda]», — сказав один із колишніх розробників Fallout 76.

Компанія намагалася мотивувати співробітників додатковими $200 на тиждень і «безкоштовною» піцою. Але людей, які регулярно працюють понаднормово і на вихідні, це не дуже втішало. Вони намагалися поговорити про виснаження із керівником QA-відділу ZeniMax, але це не давало результатів.

Коли гра вийшла з величезною кількістю невиправлених помилок, гравці висловлювали своє обурення саме QA-команді, зокрема писали звіти про помилки й листи з погрозами «розстріляти їх усіх».

У докладному розслідуванні Kotaku розповідається, що й співробітники інших відділів виснажувалися та звільнялися з компанії після роботи над Fallout 76. Сама Bethesda на ці заяви поки не відреагувала.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Наяву наслідки анкапу і неадекватного ставлення як до людського капіталу, так і до кінцевих користувачів.
І так, от що стається, коли у бізнес приходять дуже вумні манахєри із дипломами МІТ (адекватних бізнесменів це не стосується) і починають доїти всіх і вся, ріжучи свою корову.

Бідосі. Надіюся з ними все добре і ніхто їх не розстріляв

Підписатись на коментарі