За 2021 рік у Європі на мобільні ігри витратили понад $11 млрд. Гра, зроблена українцями, у трійці найприбутковіших
Sensor Tower опублікувала статистику про ринок мобільних ігор у 2021 році. Виявилось, що користувачі витратили на них понад $11 мільярдів. Це на 16,7% більше, ніж у 2020 році.
Хоча на глобальному ринку App Store зазвичай показує більший прибуток від ігор, ніж Google Play, у Європі це правило не діє. Тут користувачі Google Play витратили $6,4 мільярда (на 18,5% більше, ніж у 2020 році), а витрати в App Store становили $4,8 мільярда (зростання на 14,3%). Зазначено, що в Google Play найбільше грошей надійшло від користувачів з Німеччини, Великої Британії та Франції.
Також на ігри припадає 61% від усіх витрат на мобільні програми в Європі. Найприбутковішими мобільними іграми 2021 року були:
- PUBG Mobile від Tencent ($404 мільйони)
- Coin Master від Moon Active ($392 мільйони)
- Roblox ($264 мільйони).
Нагадаємо, раніше наш читач Євген Грішенко розбирав проєкт Moon Active у контексті соціального казино та ігробуду.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів