За 2021 рік у Європі на мобільні ігри витратили понад $11 млрд. Гра, зроблена українцями, у трійці найприбутковіших

Sensor Tower опублікувала статистику про ринок мобільних ігор у 2021 році. Виявилось, що користувачі витратили на них понад $11 мільярдів. Це на 16,7% більше, ніж у 2020 році.


Хоча на глобальному ринку App Store зазвичай показує більший прибуток від ігор, ніж Google Play, у Європі це правило не діє. Тут користувачі Google Play витратили $6,4 мільярда (на 18,5% більше, ніж у 2020 році), а витрати в App Store становили $4,8 мільярда (зростання на 14,3%). Зазначено, що в Google Play найбільше грошей надійшло від користувачів з Німеччини, Великої Британії та Франції.

Також на ігри припадає 61% від усіх витрат на мобільні програми в Європі. Найприбутковішими мобільними іграми 2021 року були:

  • PUBG Mobile від Tencent ($404 мільйони)
  • Coin Master від Moon Active ($392 мільйони)
  • Roblox ($264 мільйони).

Нагадаємо, раніше наш читач Євген Грішенко розбирав проєкт Moon Active у контексті соціального казино та ігробуду.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Moon Active зроблена українцями на скільки %?

Підписатись на коментарі