Відкрилась реєстрація на конкурс Epic MegaJam
Epic Games відкрила реєстрацію для розробників на конкурс Epic MegaJam. Він триватиме з 14 по 22 вересня — і за цей час командам потрібно буде зробити гру на задану тему. Цього року учасники можуть користуватися інструментарієм Unreal Editor for Fortnite (UEFN).
Переможці конкурсу отримають призи, серед яких відеокарти AMD Radeon RX 7500, мерч, асети, підписки на розробницькі сервіси (наприклад на GameTextures.com, професійне членство в IGDA тощо). Переможців визначатимуть в окремих категоріях, серед яких будуть:
- ігри на Unreal Engine (три призових місця);
- проєкти, створені в Unreal Editor для Fortnite (три призових місця);
- студентські проєкти (UE & UEFN, три призових місця);
- 13 «модифікаційних» категорій, зокрема найкраща соло-розробка, звукове оформлення, реалістична графіка, стилізована графіка, найвдаліше використання RealityScan тощо. Увесь перелік категорій та призів є сторінці джему.
В кожній команді може бути до 5 людей. Тему конкурсу оголосять на початку події — через трансляцію на Twitch, Youtube і LinkedIn.
Журі оцінюватиме роботи за такими критеріями:
- унікальне використання теми конкурсу;
- розважальний (fun) фактор;
- візуальні матеріали;
- звук;
- геймплей.
На відміну від минулого року, зараз до конкурсу не допускатимуть учасників, які живуть в росії.
«Конкурс не відбуватиметься там, де його проведення заборонено, оподатковується, обмежено законом або міжнародною державною політикою (це включає Іран, Ірак, Північну Корею, Сомалі, Судан, Сирію, Крим, Донецькі та Луганські області); там, де є вимоги до реєстрації та подання заявок (це включає Бразилію й Італію), а також там, куди ми не можемо надіслати призи через юридичні або інші міркування (це включає Росію та Туреччину)», — зазначено у правилах.
Корисні ресурси для участі у джемі
- The Unreal Engine Game Jam Toolkit
- The Epic Developer Community — Getting Started
- The Epic Developer Community Learning Library
- Unreal Engine 5 Documentation
- Packaging Projects — Unreal Engine Documentation
- Reduce Your Package Size
- Getting Started: Blueprint References
- Getting Started: C++ Gameplay Programming References
- Unreal Engine Community Wiki
- Blockout And Asset Production In Unreal Engine
- Optimizing The Medieval Game Environment.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів