Epic Games представили прев’ю Unreal Engine 5.4
Компанія Epic Games під час презентації State of Unreal на Game Developers Conference 2024 представила прев’ю Unreal Engine 5.4.
В новій версії рушія значно покращена загальна продуктивність, а особливу увагу розробники приділили вдосконаленню робочих процесів візуалізації. UE5.4 має розширити можливості інструменту Nanite за допомогою введення експериментальної функції Tessellation, а також інтеграції затінення зі змінною швидкістю (VRS) через обчислювальні матеріали Nanite.
Оновлення отримав також вбудований набір інструментів анімації рушія. Наприклад, розробники анонсували нову модульну систему керування, автоматичне перенацілювання, реорганізовані деталі анімації, оновлений секвенсор тощо.
«Аніматори, готуйтеся! вбудований набір інструментів для анімації отримав значні оновлення, які дозволяють швидко й легко створювати персонажів і анімації безпосередньо у рушію, не переходячи до зовнішніх програм. Тепер існує також низка функцій, які переходять до Production-Ready, включаючи Motion Matching, розширювану структуру нового покоління для функцій анімації та Multi-Process Cook, що скорочує час, необхідний для отримання готового продукту», — пояснила ком’юніті лід Unreal Engine Аманда Шейд.
При цьому розробники нагадують, що нова версія не повністю перевірена і ще перебуває на стадії активної роботи над нею. Команда рушія рекомендує розробникам робити копії своїх проєктів для тестування цих збірок, а не конвертувати свої проєкти. Більше інформації про Unreal Engine 5.4 можна дізнатися з дорожньої карти нової версії за цим посиланням.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів