Epic Games скорочує витрати і зупиняє найм співробітників
Epic Games зупиняє пошуки нових співробітників, перерозподіляє штат і шукає інші способи заощадження. Про це заявив операційний директор компанії Даніель Фогель у листі до співробітників, повідомляє The Jacob Wolf Report.
У 2023 році компанія змістить пріоритети на ті проєкти, які мають найвищі шанси на успіх. Тож частину співробітників переведуть з менш прибуткових ініціатив на один з п’яти провідних проєктів. Йдеться про:
- новий редактор Unreal для Fortnite,
- створення метавсесвіту у співпраці з LEGO,
- Fortnite Chapter 5,
- Harmonix Festival,
- Rocket League Racing.
Фогель додав, що компанія шукатиме інші способи заощадити: наприклад, розглядає варіанти аутсорсингу, автоматизації сервісів, зменшення витрат на офіс і залучення користувачів. Також Epic Games переходить до «нульового найму». Це означає, що компанія не планує розростатися і після звільнення співробітників за власним бажанням, їм не будуть одразу шукати заміну. Спочатку Epic ретельно перевірятиме, чи дійсно є критична потреба в цій позиції.
До замороження найму компанія заповнить близько 100 вакансій, які вже на етапі завершення. З них 26 позицій — це перехід зі стажування на роботу в штаті, 35 вакансій у проєкті LEGO, 10 критично важливих позицій. Усі інші вакансії Epic Games будуть видалені. Водночас Epic Games підкреслює, що скорочень в компанії не відбувається.
«Ми нікого не звільняємо. В умовах економічного спаду ми маємо амбітні плани щодо інвестування. І ці заходи контролю за витратами підкріплюють наші плани,» — сказала директорка з корпоративних комунікацій Epic Games Елка Лукс.
Минулого тижня про реструктуризацію і скорочення оголосила Electronic Arts. Компанія хоче зосередитись на портфоліо і звільняє 6% співробітників, це приблизно 770 людей. У січні стало відомо про звільнення майже 300 людей з Unity.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів