Epic Games та Edgegap представили інфраструктуру для спрощення розробки та масштабування онлайн-ігор

Epic Games та Edgegap уклали партнерство та представили інфраструктуру для розробників багатокористувацьких ігор. Вона спростить створення, масштабування та дистрибуцію онлайн-проєктів.

Один з головних сервісів, який анонсували компанії — це розгортання серверів. Завдяки плагіну Edgegap для Unreal Engine та Unity фахівцям не потрібно займатися складною бекенд-розробкою, пов’язаною з цим аспектом. При його застосуванні серверами керуватиме оркестрова платформа Edgegap.

Вона гарантує зменшення затримки в середньому на 58% порівняно з традиційними хмарами. А ще, за словами представників компанії, серверна інфраструктура розгортатиметься найближче до гравців. Цей процес займає три секунди.

«Edgegap полегшує життя розробників завдяки автоматизації. Повністю керовані та кроссумісні ігрові сервери, перевірене швидке масштабування до 14M CCU всього за 60 хвилин, миттєвий захист від DDoS, регіональний хостинг, підтримка декількох версій та автоматичне оновлення — це лише деякі з переваг, доступних на платформі Edgegap. Що стосується клієнтів, ви будете в надійних руках з 24/7 підтримкою в режимі реального часу», — сказано в офіційному анонсі.

Окрім розгортання серверів, в інфраструктуру увійшли інші сервіси від Epic Online Services. Сюди відносяться аутентифікація гравців, управління та розширення лобі за допомогою різних функцій, захист від застосування читів і розумний підбір користувачів за їхнім рейтингом та навичками.

Окремо варто виділити функцію Fleet Manager, яка вдосконалюється на основі поведінки гравців. Вона відповідає за масштабування та оптимізацію розгортання серверів, щоб максимально знизити затримки. А ще Edgegap створила розподілені ретранслятори для покращення однорангової функціональності Epic Online Services.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, як Epic Games виграла суд проти Google. Присяжні визнали магазин Play Market та сервіс Google Play Billing незаконною монополією.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі