Новий магазин з асетами, UE 5.2 і редактор Unreal для Fortnite. Що анонсувала Epic Games на GDC 2023
Epic Games провела презентацію State of Unreal, на якій розповіла про свої нові технології, зокрема у галузі геймдеву. Зібрали найцікавіші оголошення.
Новий маркетплейс для 3D-контенту
Компанія планує об’єднати проєкти Unreal Engine Marketplace, Sketchfab, Quixel Bridge й ArtStation Marketplace — щоб запустити Fab.com. Це буде уніфікований магазин, де творці можуть знаходити, публікувати та ділитися цифровими асетами.
Автори контенту отримають 88% доходу, а магазин розміщуватиме всі типи цифрових асетів. Зокрема 3D-моделі, матеріали, звук, VFX, цифрових персонадів тощо. Також обіцяють підтримку всіх рушіїв; усіх натхненних метаверсом ігор, де можна імпортувати вміст; і всіх найпопулярніших пакетів створення цифрового контенту. Поки що проєкт на стадії альфа-версії, доступної як плагін в Unreal Editor для Fortnite.
Редактор Unreal для Fortnite вже можна завантажити
Це ПК-застосунок для розроблення і публікації ігор безпосередньо у Fortnite. Unreal Editor для Fortnite (UEFN) використовує можливості Unreal Engine 5, включно з імпортом асетів, моделюванням, матеріалами, можливостями VFX, інструментарієм Sequencer та Control Rig й іншими опціями
З 22 березня він є у відкритій бета-версії. Завантажити редактор можна в Epic Games Store безкоштовно.
UEFN запускається разом із новою мовою програмування Verse та інстурментом Creator Economy 2.0. Тож автори контенту можуть заробляти на своїх проєктах через Fortnite Item Shop. Компанія розподілятиме 40% чистого прибутку між творцями контенту, до яких належать як незалежні автори, так і сама Epic. Детальніше принцип монетизації описаний на Creator Portal.
Вихід Unreal Engine 5.2 Preview
Цю версію рушія вже можна завантажити через лаунчер Epic Games або GitHub. Вона має кілька нових функцій, серед яких нативна підтримка Apple Silicon і процедурна генерація сцен: Procedural Content Generation Framework. Компанія показала, як вона працює у відеодемонстрації:
Фотореалістична анімація облич у MetaHuman
Epic анонсувала новий набір функцій MetaHuman Animator, який вийде цього літа. Користувачі зможуть просто зняти потрібні вирази обличчя на iPhone та перенести ці рухи з усіма деталями на персонажа MetaHuman.
Ось приклад використання цієї технології від студії Ninja Theory у грі Senua’s Saga: Hellblade 2:
Запис презентації State of Unreal на GDC 2023:
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів