В геймдев-студії EJaw розказали про причину затримки зарплат
Нещодавно нам стало відомо про проблеми з виплатою зарплат у компанії EJaw, яка зареєстрована в Естонії, має команду в Україні та займається геймдев-аутсорсингом. Ми зв’язалися з кількома її експрацівниками та керівництвом, щоб розібратися в деталях ситуації.
Один з наших співрозмовників (побажав лишитися неназваним) зазначив — проблема з затримкою зарплат в компанії існувала ще до того, як він приєднався до команди. Втім, серйозною ситуація стала через
«У перші місяці затримка максимум була на тиждень, потім — півтори, два тижні. Під Новий рік затримка складала вже місяць. Невдовзі я пішов з компанії — легше було шукати нову роботу, ніж працювати безкоштовно. В такій ситуації опинився не тільки я. Люди з моєї колишньої команди, що лишилися в EJaw, зазначали, що сидять далі без грошей і працюють», — пояснив наш співрозмовник.
Інший експрацівник студії зазначає, що спочатку не було ніяких проблем: вільний графік, дистанційна робота та приємний колектив. Однак з першого ж місяця була затримка зарплати. І чим довше наш співрозмовник працював в EJaw — тим довше була затримка.
«Затримки були вже стабільно понад місяць. Менеджер сказала, що ситуація налагодиться з січня, але в грудні грошей не виплатили зовсім. У нас був міт, де пояснювали про затримку зп — сказали, що замовник не виплачує гроші і через це компанії не має чим платити. Також мені сказали, що все виплатять, але через пару місяців стукання сказали — напиши пізніше. Я писав особисто Павлу Полторацькому (CEO EJaw — примітка редакції). Він відповів: «Ми знаємо, що винні вам гроші, але наразі я не можу сказати коли ми зможемо заплатити», — додав експрацівник компанії.
Ми звернулися безпосередньо до Павла Полторацького, щоб розібратися в проблемі. Він пояснив, що компанія планувала в січні здати кілька проєктів за фіксованою ціною, але процес затягнувся. Здебільшого, «через неправильне планування та підписання договорів з клієнтами».
«Було підписано чотири партії з п’яти ігор в кожній. Планували здати партії в січні, але вдалося здати перші дві партії лише в березні. У квітні та травні будуть здані ще дві. Вся ця ситуація вплинула на графік виплат винагород нашим співробітникам та призвела до заборгованостей з оплати. Зараз ми робимо все можливе, щоб стабілізувати ситуацію. Ми змінили підхід до укладання договорів з нашими замовниками, тепер підписуємося на кожну гру окремо, а також оптимізуємо низку робочих процесів. Підписали нові проєкти з клієнтами. У планах на найближчий період — вийти на стабільний графік виплат для поточної команди та поступово закривати накопичені борги. Перед співробітниками, які за цей період покинули компанію, ми також дотримуємося своїх зобов’язань і з усіма розрахуємося в повному обсязі. На жаль, за нашими прогнозами, це займе більш тривалий час», — розповів він.
Нагадаємо, що початок 2024 року був складним для багатьох українських геймдев-компаній. Зокрема, кілька з них пережили хвилю скорочень. Мова йде про Fractured Byte, Plarium, Gameloft, Playtika та Frag Lab. Детальніше про звільнення в цих студіях можна почитати за цим посиланням.
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів