Вийшов інструмент для Houdini, який перетворює локації з гугл-мап на 3D-меші
Вийшов інструмент Earth Mesh Houdini, який перетворює об’єкти з гугл-карт на 3D-меші для Houdini з високою роздільною здатністю. Його опублікував Девід Ґаллардо — Programming Director зі студії Eidos-Montreal, який працював над Marvel’s Guardians of the Galaxy та Deus-Ex Mankind Divided.
Цей асет Houdini використовує технологію 3D Tiles API від Google, яка візуалізує реальні міста й об’єкти для створення ігор або AR-застосунків. Додатково знадобиться кілька пакетів Python, SideFX Labs та обліковий запис у Google Cloud. Код проєкту й інструкція для використання опубліковані на GitHub.
«Просто подумайте про якусь локацію, перейдіть на карту Google, щоб знайти адресу GPS, і вуаля... це місце переноситься в Houdini, разом з мешами й текстурами.
Ви працюєте над VFX, Architectural Previz, відеоіграми чи будь-якою іншою сферою? Дайте мені знати, що ви думаєте в коментарях.
У вас немає Houdini, і ви хочете його спробувати? Це ваш щасливий день, адже проєкт працює навіть працює з безкоштовною версією Apprentice Edition Houduni», — написав автор проєкту.
Раніше ми розповідали, як розробник за тиждень створив прототип гри з 3D-версіями реальних міст, використовуючи ChatGPT та Google Photorealistic 3D Tiles.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів