Вийшов інструмент для Houdini, який перетворює локації з гугл-мап на 3D-меші

Вийшов інструмент Earth Mesh Houdini, який перетворює об’єкти з гугл-карт на 3D-меші для Houdini з високою роздільною здатністю. Його опублікував Девід Ґаллардо — Programming Director зі студії Eidos-Montreal, який працював над Marvel’s Guardians of the Galaxy та Deus-Ex Mankind Divided.

Цей асет Houdini використовує технологію 3D Tiles API від Google, яка візуалізує реальні міста й об’єкти для створення ігор або AR-застосунків. Додатково знадобиться кілька пакетів Python, SideFX Labs та обліковий запис у Google Cloud. Код проєкту й інструкція для використання опубліковані на GitHub.

«Просто подумайте про якусь локацію, перейдіть на карту Google, щоб знайти адресу GPS, і вуаля... це місце переноситься в Houdini, разом з мешами й текстурами.

Ви працюєте над VFX, Architectural Previz, відеоіграми чи будь-якою іншою сферою? Дайте мені знати, що ви думаєте в коментарях.

У вас немає Houdini, і ви хочете його спробувати? Це ваш щасливий день, адже проєкт працює навіть працює з безкоштовною версією Apprentice Edition Houduni», — написав автор проєкту.

Раніше ми розповідали, як розробник за тиждень створив прототип гри з 3D-версіями реальних міст, використовуючи ChatGPT та Google Photorealistic 3D Tiles.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я так розумію, щоб це працювало, то 3д моделі вже повинні бути в Google Earth? Просто в Києві не так вже багато 3д моделей. Тому напевно наші міста будуть не дуже добре працювати з цим інструментом?

Підписатись на коментарі