Українська студія Dragons Lake відкрила код свого графічного API для рендерингу Render Engine Infrastructure

Render Engine Infrastructure (REI) — це графічний API, який забезпечує єдину підсистему рендерингу для різних платформ. Його розробила українська студія Dragons Lake, а тепер вона відкрила код часини технології.

Про це стало відомо з пресрелізу Room 8 Group, до складу якої входить команда. Знайти всі необхідні файли та документацію можна за посиланням на Github. Dragons Lake відкрила ту частину Render Engine Infrastructure, яка відповідає за роботу з ПК, Steam Deck та Android.

REI спрощує портування ігор на різні платформи. Особливо це стосується проєктів, створених на пропрієтарних рушіях. Інструмент також дозволяє виправляти помилки та покращувати проєкт завдяки додаванню нових функцій.

«Ключовою перевагою нашого продукту є його орієнтованість на розробку ігор, де ми обслуговуємо розробників ігор на різних платформах. Ми гарантуємо стабільність, якість, продуктивність та масштабованість, яких досягаємо на широкому спектрі платформ завдяки нашому API рендерингу. Крім того, простота інтеграції та можливість побудови надійної архітектури за допомогою нашого інструменту, особливо його здатність полегшувати доступ до низькорівневих функцій, відрізняє його від інших продуктів на ринку», — поділився Алекс Васильєв, керівник Head of Engineering у Dragons Lake

За словами розробників, REI підходить як для нових ігор, так і старих релізів. Він спрощує процес оновлення та портування класичних проєктів на сучасні платформи.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про набір на інтернатуру в Dragons Lake за спеціальністю C++ Unreal Engine 5. Навчання триватиме 6,5 місяців, а випускники отримають шанс працевлаштуватися в студії.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Недоганяю, це типу llvm тільки для шейдерів?

Підписатись на коментарі