Як виглядає локація з Dragon Age: Inquisition, відтворена на Unreal Engine 5
Художник-фрилансер Лео Торрес в деталях відтворив на Unreal Engine 5 локацію Гіланнайн з гри Dragon Age: Inquisition. Відео і скриншоти з продубльованим середовищем він опублікував на ArtStation.
Торрес пише, що використовує Unreal Engine 5 протягом останніх семи місяців — і в такий спосіб вчиться працювати з новими технологіями рушія. Наприклад, йому вдалося опанувати систему віртуалізованої геометрії Nanite і динамічну систему освітлення Lumen.
Це не вперше, коли Лео Торрес відтворює середовище з Dragon Age: Inquisition. У його портфоліо також є Внутрішні землі (Hinterlands), Воронячі болота (The Crow Fens) та інші локації. Він зазначає, що ніяк не пов’язаний з Bioware і відтворює середовища з ігор цієї студії, лише заради технічної демонстрації та щоб вчитися.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як створювали технічну демонстрацію «Матриці» на Unreal Engine 5 для консолей. Це оригінальна концептуальна частина світу The Matrix Awakens, створеного Warner Bros. Режисеркою і сценаристкою проєкту стала Лана Вачовскі.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів