Як виглядає локація з Dragon Age: Inquisition, відтворена на Unreal Engine 5

Художник-фрилансер Лео Торрес в деталях відтворив на Unreal Engine 5 локацію Гіланнайн з гри Dragon Age: Inquisition. Відео і скриншоти з продубльованим середовищем він опублікував на ArtStation.


Торрес пише, що використовує Unreal Engine 5 протягом останніх семи місяців — і в такий спосіб вчиться працювати з новими технологіями рушія. Наприклад, йому вдалося опанувати систему віртуалізованої геометрії Nanite і динамічну систему освітлення Lumen.


Це не вперше, коли Лео Торрес відтворює середовище з Dragon Age: Inquisition. У його портфоліо також є Внутрішні землі (Hinterlands), Воронячі болота (The Crow Fens) та інші локації. Він зазначає, що ніяк не пов’язаний з Bioware і відтворює середовища з ігор цієї студії, лише заради технічної демонстрації та щоб вчитися.


Нагадаємо, раніше ми розповідали, як створювали технічну демонстрацію «Матриці» на Unreal Engine 5 для консолей. Це оригінальна концептуальна частина світу The Matrix Awakens, створеного Warner Bros. Режисеркою і сценаристкою проєкту стала Лана Вачовскі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі