Директор Stellaris розповів, чому застосування ШІ при розробці останнього доповнення є етичним
На початку травня космічна стратегія Stellaris отримала доповнення The Machine Age. Під час його створення Paradox Development Studio застосовувала ШІ. Це стурбувало користувачів, однак директор гри спробував пояснити, чому використання штучного інтелекту для розробки проєкту є етично виправданим.
Творці чесно розповіли, які задачі виконував ШІ. Paradox застосовувала генеративні інструменти при продумуванні деякого контенту та додаткового довідкового матеріалу. Компанія запевнила, що ці ассети складають мінорну частину розробки. А ще штучний інтелект допоміг сформувати голос ШІ-антагоніста та радника гравця.
Окремим фанатам такий підхід не сподобався. Вони почали критикувати компанію та навіть писати негативні відгуки про Stellaris в Steam. На невдоволення відповів директор гри у Paradox Interactive Стівен Мурай.
«Етичне використання технології штучного інтелекту дуже важливе для нас. Ми досить добре досліджуємо похмуру наукову фантастику і не хочемо опинитися там самі. Ми не використовували її для концепт-арту в The Machine Age. Для цього у нас в штаті є кілька чудових концепт-художників. Ви зможете побачити більше їхніх робіт у щоденнику розробки наступного тижня. Можливо, на дошці візуалізації/настрою буде кілька згенерованих штучним інтелектом малюнків, але вони будуть серед купи інших тематичних картинок, які надихають», — розповів Мурай.
Швидше за все, таке пояснення влаштувало гравців. Рейтинг Stellaris в Steam зріс зі «змішаного» до «переважно схвального». Наступного тижня Paradox детальніше розповість про використання ШІ в Machine Age.
Нагадаємо, як ми нещодавно писали, на тему штучного інтелекту висловився генеральний директор Electronic Arts Ендрю Вілсон. За його словами, розробники EA «голодні» до застосування генеративних інструментів.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів